Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar vind ik mijn postvak uit?

Gestart door Morgan, juni 15, 2020, 05:24:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Morgan

Hallo mensen

Ik heb contact gehad met een van de leden, ik heb beantwoord en aangegeven dat het in mijn postvak uit moet, maar ik kan het niet vinden.

Bovendien heeft een lid mij een email gestuurd, maar ik kan het niet vinden in mijn email, ook niet in de spam, ik vraag mij af of mail sturen wel goed gaat via het forum
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Edewecht

Hallo Morgan,
Dankjewel voor je vraag. Het antwoord is als volgt:

Dit forum is iets anders dan een email-programma. Je kunt weliswaar op dit forum berichten verzenden en ontvangen, maar dat zijn geen emailberichten zoals via je mailprogramma. We noemen zo'n bericht een PB (='Persoonlijk Bericht') of, in het engels: PM (='Personal Memo', geloof ik).

Omdat dit geen emailprogramma is, heb je ook geen Postvak Uit. Wel is er het item Verzonden Berichten, dat is de link onder je Postvak In.

Je laatste zin begrijp ik niet helemaal. Je kunt geen email versturen of ontvangen via het forum. Wat wel kan, is dat je een gewone email verstuurt of ontvangt, als je het emailadres van de betreffende ontvanger hebt. Of als een ander lid jouw emailadres heeft. Sommige leden hebben namelijk hun emailadres zichtbaar in hun profiel, andere niet. Dat kun je zelf instellen.

Misschien is het goed om even te controleren of je emailadres precies juist is weergegeven in je profiel?

Mocht een en ander toch niet lukken, meld dit dan even hier, dan gaan we verder zoeken naar een oplossing.

namens het admin-team, Martin
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Morgan

Citaat van: Edewecht op juni 15, 2020, 06:14:59 PM
Hallo Morgan,
Dankjewel voor je vraag. Het antwoord is als volgt:

Dit forum is iets anders dan een email-programma. Je kunt weliswaar op dit forum berichten verzenden en ontvangen, maar dat zijn geen emailberichten zoals via je mailprogramma. We noemen zo'n bericht een PB (='Persoonlijk Bericht') of, in het engels: PM (='Personal Memo', geloof ik).

Omdat dit geen emailprogramma is, heb je ook geen Postvak Uit. Wel is er het item Verzonden Berichten, dat is de link onder je Postvak In.

Het spijt mij Martin, maar ik zie geen link 'verzonden berichten', daar zat ik de hele tijd naar te zoeken, maar kan ik echt niet vinden, dus weet ik niet hoe dat te vinden

Je laatste zin begrijp ik niet helemaal. Je kunt geen email versturen of ontvangen via het forum. Wat wel kan, is dat je een gewone email verstuurt of ontvangt, als je het emailadres van de betreffende ontvanger hebt. Of als een ander lid jouw emailadres heeft. Sommige leden hebben namelijk hun emailadres zichtbaar in hun profiel, andere niet. Dat kun je zelf instellen.

Misschien is het goed om even te controleren of je emailadres precies juist is weergegeven in je profiel?

Mocht een en ander toch niet lukken, meld dit dan even hier, dan gaan we verder zoeken naar een oplossing.

namens het admin-team, Martin
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Morgan

Citaat van: Edewecht op juni 15, 2020, 06:14:59 PM
Hallo Morgan,
Dankjewel voor je vraag. Het antwoord is als volgt:

Dit forum is iets anders dan een email-programma. Je kunt weliswaar op dit forum berichten verzenden en ontvangen, maar dat zijn geen emailberichten zoals via je mailprogramma. We noemen zo'n bericht een PB (='Persoonlijk Bericht') of, in het engels: PM (='Personal Memo', geloof ik).

Omdat dit geen emailprogramma is, heb je ook geen Postvak Uit. Wel is er het item Verzonden Berichten, dat is de link onder je Postvak In.

Je laatste zin begrijp ik niet helemaal. Je kunt geen email versturen of ontvangen via het forum. Wat wel kan, is dat je een gewone email verstuurt of ontvangt, als je het emailadres van de betreffende ontvanger hebt. Of als een ander lid jouw emailadres heeft. Sommige leden hebben namelijk hun emailadres zichtbaar in hun profiel, andere niet. Dat kun je zelf instellen.


Ik heb mijn berichten, met daaronder berichten verzenden, de link is postvak in, daaronder staat niets, en ook niet onder de link mijn berichten, ik zoek juist mijn verzonden berichten
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Stevie1992

Ik weet niet of je al eens via hier een bericht gestuurd hebt, maar je kunt dan aangeven om een kopie in 'postvak uit' te zetten. Anders krijg je dus geen kopie en mogelijk ontstaat de link naar verzonden berichten pas wanneer je er iets in zet? Ik weet het niet hoor, maar ik ben ook wel eens vergeten om een kopie te laten staan
I need no reasons, I simply.. am

Koffie

Eerlijk gezegd moest ik zelf ook even goed zoeken. Het forum heeft een tijdje terug een update gehad en soms weet ik het zelf ook nog niet helemaal, maar ik heb een schermopname gemaakt, waarvan ik hoop dat die je verder helpt:



Als je je muis op het onderste oranje vlakje zet met 'berichten' krijg je een menuutje te zien. Daarin staat: verzonden berichten. Je moet wel in je instellingen hebben aangeven dat je een kopie in je verzonden berichten wilt opslaan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Morgan

Citaat van: Stevie1992 op juni 15, 2020, 07:53:43 PM
Ik weet niet of je al eens via hier een bericht gestuurd hebt, maar je kunt dan aangeven om een kopie in 'postvak uit' te zetten. Anders krijg je dus geen kopie en mogelijk ontstaat de link naar verzonden berichten pas wanneer je er iets in zet? Ik weet het niet hoor, maar ik ben ook wel eens vergeten om een kopie te laten staan

Hoi Hoi
ja dat vinkje heb ik gevonden en nu ook het menuutje waar in verzonden berichten kan vinden, dank je
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Morgan

Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Yezie

Hey ik heb een vraag over een bericht sturen hooplijk niet erg hoe zie je dat het verstuurt is ik keek namelijk naar of mijn bericht verstuurd was maar ik krijg dit ik weet niet of het aan mij oma hoofd ligt met dit soort dingen maar ja kan iemand mechien helpen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Edewecht

Hallo Yezie,

Het 'Postvak Uit' heet hier 'Verzonden Items'.

Pas als je het zo hebt ingesteld, worden berichten bewaard die je verzonden hebt. Hoe stel je dat in?

- klik op je eigen Profiel
- klik op Profiel wijzigen
- klik op Persoonlijke berichten
- zet een vinkje bij 'Sla standaard een persoonlijk bericht op in mijn postvak uit.'

Als je dat gedaan hebt, worden je verzonden berichten bewaard in Verzonden items ofwel je 'Postvak Uit'.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Yezie

Heel erg bedankt hooplijk stoor ik niemand met mijn vragen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier