Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aangenaam!

Gestart door Shira, juni 30, 2020, 08:27:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shira

Hoi ik ben Shira en ik ben 33jaar. Ik woon in het Limburgse België en ben opvoedster van beroep.
Ik lees al even mee op het forum en vond het eens tijd om echt actief te worden.

Ik weet sinds een jaar of 2 dat ik a seksueel ben maar vind het nog wel moeilijk om te accepteren. Ik ben lang en onder veel druk van familie en vrienden op zoek gegaan naar mijn geaardheid. Zowel mijn beste vriendin als mijn zus en mijn ouders hadden me al eens aangesproken dat als ik lesbisch moest zijn dit zeker oké was... Best gênante momenten. Ondertussen weet ik wel met zekerheid dat ik voor jongens ben. In mijn zoektocht naar mijn geaardheid heb ik 2 keer een relatie gehad van een paar weken maar beide relaties liepen stuk owv het gebrek aan seks. In mijn 2e relatie heb ik mezelf gedwongen om te vrijen, de grootste fout ever want ik haatte het en door die ene keer dacht mijn toenmalige vriend dat het wel elke dag kon. Maar ik wilde aan mezelf en aan mijn omgeving bewijzen dat ik hetero was, dat ik normaal was. Vooral dat laatste heeft me lang dwars gezeten, waarom kon ik niet normaal zijn...