Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

chatfans?

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 03:58:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Ik schijn al een ingebouwd mechanisme te hebben, wat mannen een beetje op afstand houdt... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Houdt het vrouwen ook op afstand ?

En, wat grijze haren betreft: die heb ik inmiddels ook, maar ik houd ze gewoon.. ;D Maar dat mag ik ook van mezelf met 43 jaar.. :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nee, vrouwen zijn altijd welkom! Dat mechanisme is ooit ontstaan door mijn aseksualiteit en mijn vooroordeel over mannen (mannen willen maar 1 ding...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

Nee hoor ! Zeker 2 dingen ( ook nog koffie 's morgens...)  :schater: . Maar als man.... ik beken toch ook enige schuld....
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Sismo op november 30, 2006, 10:53:49 AM
... mijn vooroordeel over mannen (mannen willen maar 1 ding...)

En gelijk hebben ze  :o  Zou je als man tegen al die blote benen, buiken, ruggen en nog meer kunnen?  :pinguin:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Thiotric

Euh..... ik moet van mijn lief  :D
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

petra1963

Citaat van: Sismo op november 30, 2006, 10:53:49 AM
Nee, vrouwen zijn altijd welkom! Dat mechanisme is ooit ontstaan door mijn aseksualiteit en mijn vooroordeel over mannen (mannen willen maar 1 ding...)

Hi... hi... ja, dat is ook vaak zo..ze willen gelijk hebben.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Stev op november 30, 2006, 09:38:59 PM
Citaat van: Sismo op november 30, 2006, 10:53:49 AM
... mijn vooroordeel over mannen (mannen willen maar 1 ding...)

En gelijk hebben ze  :o  Zou je als man tegen al die blote benen, buiken, ruggen en nog meer kunnen?  :pinguin:

Nee, dat is voor een normale man ook niet uit te houden.. ;D Dan denk je maar een ding.. Mmmmm !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

en altijd hetzelfde......... Koffie ! ( oei, das een missing die niet juist is....)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

myra

ik dacht Jupiler?

Mannen weten waarom

Thiotric

Een mens moet soms keuzes maken nietwaar !  :rollol:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

myra

je bent dus geen alcoholist, Thiotric?


een variant hierop.... Chocolade...vrouwen weten waarom.

Thiotric

Dan ben ik een vrouw !!!!!!!  :schater:
Alcoholist zeker niet, wel zeer gevoelig aan verslavingen ( eender wat eigenlijk.... :-\ ) zeker zwaar verslaafd aan chokolade....
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

myra

ik zal ook wel een vrouw zijn, want ben geen bierdrinker

Wijn lust ik wel...