Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

chatfans?

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 03:58:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thiotric

tis danook lekker hee  ;)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Sismo

 :( Ik lust het allemaal wel... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Liever geen alcohol voor mij. Chocola is prima, zeker ook in de vloeibare vorm, warm en met een toef slagroom erop.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Weet je wat ik lekker vind ? In Kleef ( Duitsland) ontdekt: warme chocomel met Bailey's en slagroom..Hmmmmm !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

klinkt idd heel lekker!

*krijgt verlangen naar Baileys maar heeft dat niet in huis* sniff :78:

Jovi_Hobbes

Ik sluit mij toch bij Ereinion aan: Veel liever chocolade dan alcohol. Chocolade met alcohol is gewoon heiligschennis  ;D

Volgens mij denkt iedereen zo langzamerhand dat ik de hele dag niets anders doe dan chocola eten  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

elke

Chocolade met koffie anderzijds  :P

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 02, 2006, 04:12:13 PM
Ik sluit mij toch bij Ereinion aan: Veel liever chocolade dan alcohol. Chocolade met alcohol is gewoon heiligschennis  ;D

Volgens mij denkt iedereen zo langzamerhand dat ik de hele dag niets anders doe dan chocola eten  :schater:

Dat doe je toch ook, Jovi ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :o

Citaat van: elke op december 02, 2006, 04:34:03 PM
Chocolade met koffie anderzijds :P

ik drink geen koffie  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

#54
Ik heb de laatste dagen al wel wat alcohol gedronken. Ik ben goed ziek en een goei borrel zou moeten helpen :D Ik heb er nog niet veel van gemerkt maar ik blijf proberen! ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Thiotric

beterschap Zonnekind! Maar ziek zijn en korte drank... toch niet ideaal hoor... beetje verdunnen ! (maar neit teveel hee !!!  ;) )

@Jovi: chocolade en alcohol gaan enorm bij elkaar.... bittere schocolade met zware rode wijn... orgiastisch gewoon....
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Zonnekind

Ik drink dan ook wel de juiste drankjes he: jagermeister van den aldi (die is goedkoper :schater:)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Thiotric

wordt ik ook altijd ziek van !!!  :schater: :schater: :schater:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

petra1963

Beterschap Zonnekind ! Je bent geloof ik nog niet ziek van de drank.. dus er is nog hoop !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik ben deze middag naar huis gekomen, het ging niet meer. Ben net naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat ik de hele week moet thuis blijven en rusten. :78:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.