Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

chatfans?

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 03:58:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Wat naar, Zonnekind ! Beterschap ! En sterkte ! Rust lekker uit.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Beterschap! Niet teveel forummen, hè!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

elke

Slapen, slapen en nog eens slapen! En tussendoor dingen doen die ge graag doet, dan ben je snel weer beter. Hopelijk voelt ge u niet te slecht zodat ge tenminste wat kunt genieten van een weekje thuiszitten.

Jovi_Hobbes

Beterschap Zonnekind  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Dank u allemaal, das lief! Ik heb de eerste dagen geslapen en gerust :D en gisteren en vandaag wat opgeruimd hier. Ik heb nog steeds het gvoel dat het hier een bouwwerf is.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Gewoon rustig aan opruimen, het komt er vast steeds beter uit te zien!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Het is hier nog altijd niet in orde :-[ Eens je er al woont doe je echt niets meer hebben we ondertussen al wel gemerkt. Ik denk dat mijn ouders zich het meer aantrekken dan ikzelf :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Inderdaad... het jezelf gewoon niet (proberen) aan te trekken. Ik ken het..sommige dingen liggen in mijn woning al 11 jaar zo. Ik kwam/ kom er niet meer aan toe.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op april 29, 2007, 12:48:27 AM
Het is hier nog altijd niet in orde :-[ Eens je er al woont doe je echt niets meer hebben we ondertussen al wel gemerkt. Ik denk dat mijn ouders zich het meer aantrekken dan ikzelf :D

Dat is waarschijnlijk helemaal waar  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :D Na 8 jaar liggen nog steeds de plintjes niet op het laminaat.....ik denk zo dat het er ook niet meer van komt... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Zo heeft iedereen wel wat. Als je een nieuw huis in gaat ben je zo lang zo druk bezig met alles dat je op een gegeven moment genoegen neemt met een paar dingen die niet af zijn. En vervolgens doe je daar inderdaad nooit meer wat mee. Komt vast door de herinnering aan het klussen en verhuizen. Toen ik hier ging wonen heb ik na mijn verhuizing meteen gezegd dat ik hier de eerst 10 jaar niet meer weg ga! Zo traumatisch was het  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

In mijn laminaat-voorbeeld heeft het zelfs voordelen: ik heb perfecte gootjes voor de electriciteitssnoeren! ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

#72
nog een shockerende verhuis-mededeling : Ik heb nog altijd geen TV of dvdspeler!!!
Maar wel al enkele dvd's  :-\

en idd, Jovi, een nieuwe woning is heel leuk, maar verhuizen op zich is echt zenuwslopend. De eerste drie weken heb ik alleen maar rondgelopen van hier naar daar, om dingen te kopen, te bestellen, aan te vragen, administratie te regelen, uit te zoeken waar alles zich in mijn 'nieuw' dorpje bevond. En daarbij moet je dan nog wennen aan een nieuw bed enzo (op een kamer zonder gordijnen). Verhuizen moet voor mij ook geen jaarlijkse activiteit worden!

petra1963

#73
Als ik er al aan denk 'verhuizen' word ik al angstig en gestressed... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Bij mijn verhuizing ging ook bijna alles fout wat er fout kon gaan, alles werd of te laat of kapot geleverd. Dat was echt frustrerend, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en ik ben blij dat ik het wel gedaan heb.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?