Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw

Gestart door Yezie, juli 27, 2020, 01:55:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie


en ik hab gezien dat me eve moest voor stelen en + dat wilden ik ook graag ik moest wel zeggen het was beetje een gedoe om op de site te komen en nu wat te typen ik weet niet of nu wel goed heb gedaan maar ja. Ik den yezie 19 jaar in ik denk dat Asexual den ik heb het hier ook over gehad met mijn moeder zusje en vader ze zijden dat iels het zo is het niet erg is dat was fijn ik weet zelf ook niet helmaal maar weet wel dat me wel leuk lijkt om een Relatie te hebben maar gewoon geen sex en zoenen als ik daar en denk denk ik goor en het lijkt me egt niet fijn als iemand me op die manier aan raakt zo dicht dij dus ja ik hoop dat julie mij een beetje kunnen helpen ps sorry voor spel fouten den niet zo goed in
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Niet iedereen is een groot schrijftalent en dat geeft helemaal niets! Dus maak je daar geen zorgen om en ook niet om spelfouten en zo.
Volgens mij heb je het ook goed gedaan, je bent op het forum en je kunt berichten plaatsen. :)

Voor mij heel herkenbaar om niet te willen zoenen en geen seks te willen. En ik heb lang nog wel een relatie gewild. Dat wordt wel lastiger als je die dingen niet graag wilt, dat is eerlijk waar. Maar niet onmogelijk. Fijn in ieder geval dat je familie positief reageerde.

Welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Das zo lief thans en ik probeer de hoop niet op te geven in de liefde en fijn dat iemand het herkend meestal moeten mij familie lachen om me dus het is fijn dat niet de enige de
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Yezie,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Je bent al lekker actief op het forum zie ik, leuk! Ik krijg de indruk dat de ontdekking van aseksualiteit erg belangrijk voor je is, dus stel vooral je vragen dan helpen we waar we kunnen.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Yezie

Ja dat klopt hooplijk niet erg waar kan ik te Regt dij me vragen ik den nog een beetje aan uit zoeken hoe hier werkt
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

BjornAgain

Welkom Yezie,
Voor mij hielp dit forum heel erg om mijn aseksualiteit te herkennen en te accepteren. Door veel te lezen, te praten met anderen en te vragen kwam ik er achter dat het niet sexueel aangetrokken voelen (ik vind het niet vies, maar het is zeker geen ultiem genot voor mij) tot anderen, geen schande is en dat ik niet vreemd of raar ben.

Door er met je familie over te hebben, heb je een grote stap gemaakt. En ja als je op zoek wilt naar een relatie zonder seks en zoenen, dan kan je altijd hier een oproepje doen. Maar zo te zien heb je je weg hier op het forum al aardig gevonden.

Yezie

Ja ik probeer mijn weg een beetje te vinden hier maar mechien den ik een beetje te enthousiast ik heb kenlijk iets wat er te veel op leek al gepost was goed bedoeld was maar niet helemaal handig voelde me een beetje dom en heel erg bedankt dat jullie me even welkom weten hier
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Dat is helemaal niet erg hoor. Maar denk inderdaad eventjes na waar je dingen plaatst en of je iets dergelijks niet al geplaatst hebt, zodat je geen dubbeltopics maakt. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Dat is fijn dat niet erg is wat alleen is als ik iets plaats proberen ik het vervolg te vinde het was bij voordeel zo de tweede keer dat wat plaatsen dat dacht dat niet hab geplaatst en ik almaal zoeken waar het was  hoe kan je dat  besten doen 🤔en nog een vraag is het oké als ik dij het vragen hokje een vraag stel ik wil niemand lastig vallen met mijn vragen namelijk
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Ik denk dat je gewoon het beste even kunt kijken in welk forumonderdeel je vraag het beste past. Er staat bij ieder forumonderdeel een uitleg. ;)
En er staan in elkk forumonderdeel ook heel veel topics, dus je kunt daar ook aan zien welke soort onderwerpen waar thuishoren.

Als je op de foto van je avatar klikt, kom je in je profiel. Dan zie je aan de linker kant blauwe letters, met daarin 'toon bijdragen'. Daar kun je alle berichten zien die je hebt geplaatst.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Das een goeien ik kon niet vinden thans
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier