Auteur Topic: Vies van mensen  (gelezen 161 keer)

Yezie

• Amoeba Colony
  • *
  • Halo ik den yezie
Vies van mensen
« Gepost op: juli 28, 2020, 10:41:14 pm »
Hey ik vroeg me af als snel vies bent van mensen of het er mee te maken kan hebben dat je Asexuality den ik voel me ook jonger dan ik den kan dit er ook mee te maken hebben . Ik den het nog aan uit zoeken of ik dit den gr
Hey ik den yezie bol. Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

• Administrator
  • AVENistor
  • Sandra
    • Mijn kiekjesblog
Re: Vies van mensen
« Reactie #1 Gepost op: juli 28, 2020, 11:43:28 pm »
Wat bedoel je met vies zijn van mensen?
Ik herken dat in elk geval niet heel erg bij mezelf. Ik ben niet vies van mensen. Wel vind ik monden en geslachtsdelen onhygi├źnisch. Normaal schijnt dat weg te vallen bij mensen die seks met elkaar hebben en bij zoenen. Bij mij dus niet. Maar dat geldt lang niet voor alle aseksuelen precies zo, er zijn er ook die bv. graag zoenen.

De een zal zich ook jonger voelen, de ander niet, dat verschilt per persoon en heeft ook niet speciaal iets met aseksualiteit te maken, maar met je persoonlijkheid en je ontwikkeling.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

estelle.joanna

• Junior Member
  • *
  • Hoi,
« Reactie #2 Gepost op: oktober 11, 2020, 09:12:58 pm »
Ik weet ook niet precies wat je bedoelt maar ik vind mensen wel wat vaker smerig denk ik. Ik probeer smakkende/met mond vol pratende mensen te mijden, ik kan niet zo goed tegen bij mensen neushaar te zien, dat soort dingen.

Yezie

• Amoeba Colony
  • *
  • Halo ik den yezie
« Reactie #3 Gepost op: oktober 18, 2020, 08:44:03 pm »
Ik weet ook niet precies wat je bedoelt maar ik vind mensen wel wat vaker smerig denk ik. Ik probeer smakkende/met mond vol pratende mensen te mijden, ik kan niet zo goed tegen bij mensen neushaar te zien, dat soort dingen.

Heb ik gelukkig geen last van wel snot of zo of kwijl maar ik denk dat dat gewoon heel persoonlijk is wat ik onder andere bedoelden was of gek is om sex vies te vinden en zoenen ik weer nu gelukkig dat niet de enige den die daar zo over denkt en dat met slijm is gewoon wie ik den en dat weer nu niks ergs aan en ook niks erg aan om mensen met volmond vies te vinde of neus haar ik vind dat ook niet heel fris ik denk scheeren 😂 maar ja
Hey ik den yezie bol. Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier