Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwijzingen op internet

Gestart door Stev, november 25, 2006, 10:07:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stev

Wisten jullie dat aseksualiteit tegenwoordig ook in het sexwoordenboek op internet voorkomt?

http://www.sexwoordenboek.nl/aseksualiteit.html

Ook heb ik een verwijzing op de site van Rutgers Niso Groep (een kenniscentrum dat zich sterk maakt voor de seksuele gezondheid in Nederland) gevonden.

http://www.rutgersnissogroep.nl/external_links/RelatieLeefvormen
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

 :klap:
IK vind het erg goed verwoord, vooral het sexwoordenboek is uitgebreid. Hoe heb je dit gevonden?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ehm, we hebben zelf voor deze links gezorgd hoor!  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Inderdaad, hadden we dat stukje in het sexwoordenboek niet aan Phate te danken?

Maar toch geod dat Stev het heeft gevonden  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik dacht "even testen of ik dement aan het worden ben", maar gelukkig, die verwijzingen waren al geregeld voor ik maar ooit van dit forum gehoord had!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Dus ook voor mijn tijd.  ;)  Ik weet bijna zeker dat ik er ooit naar heb gezocht en toen stond het er nog niet in, vandaar mijn "verbazing".

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Misschien was het er stiekem even weg  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?