Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

3fm

Gestart door Edewecht, juli 30, 2020, 08:54:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

3fm
Ik werd vandaag benaderd door iemand van 3fm, voor een interview.

Deze week zou de Pride in Amsterdam zijn, en ze willen een uitzending maken waarin allerlei letters/mensen van de LGTBI++ vertegenwoordigd zijn. Ze vroegen of ik -- live in de uitzending -- zaterdagavond een interview over aseksualiteit  zou willen geven.

Tuurlijk wil ik dat wel, maar omdat ik 'helemaal' in Emmen woon, zou dat een telefonisch interview worden. Op zich niet erg, maar hun voorkeur gaat uit naar een live interview, zaterdagavond tussen 10 en 11.

Vandaar dit bericht. Misschien is hier iemand die dat interview misschien zou willen doen, live op locatie.
Je kunt dan bellen met Jamie, 06 30 39 36 33.

Misschien niemand, maar geen nood, dan wordt dus het een telefonisch interview met mij.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

BjarneS

Ik zit zelf in Twente dus dat is ook niet echt dichterbij :P.

Waar kunnen we deze uitzending trouwens zien/horen? Want ik moet zeggen dat het best wel interessant klinkt.

Edewecht

Citaat van: BjarneS op juli 30, 2020, 10:12:29 PM
Ik zit zelf in Twente dus dat is ook niet echt dichterbij :P.

Waar kunnen we deze uitzending trouwens zien/horen? Want ik moet zeggen dat het best wel interessant klinkt.

3 fm dus. Zal zaterdag de hele dag en/of avond wel zijn, geen idee. Kijk maar even op hun website.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Beukennootje

Ik kon gister niet echt luisteren, maar heeft er nog iemand met 3fm gesproken?

Ik zag een soort timeline van zaterdag voorbijkomen hier: https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/390367-pride-2020-op-3fm

Maar hier zag ik zo snel nog niks over aseksualiteit tussen staan.

Stevie1992

Heeeeeel laat :p maar ze hadden mij ook benaderd, eerst voor live.. maar ze konden niemand om die tijd daar krijgen dus ik ben rond kwart over 10 telefonisch geinterviewd. Lekker op tijd vergeleken met de 3uur in de nacht vorige keer
I need no reasons, I simply.. am