Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie

Gestart door Yezie, juli 31, 2020, 01:06:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey lieve. Mensen gaan julie nog op vakantie of zijn jullie lekker thuis op vakantie inverband met Corona 
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Kim10

Vakantie? Nee hoor. Blijf lekker in de achtertuin met een stapel boeken de ik nog wil lezen.

Yezie

Ook leuk wat voor boeken
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Kim10

Oh ik lees van alles. Op het ogenblik een thriller van Tami Hoag. wissel nog wel eens wat uit met de buurvrouw. Zij houdt van Scandinavische auteurs en ik van Patricia Highsmith. Dat is een Amerikaanse schrijfster van psychologische thrillers.
Doe jij nog wat met je vakantie?

Yezie

Ik den net aan gekomen op mijn vakantie plek heb bij het zwembad gezeten en gegeten thriller is toch heel eng ik kan de Verschillende typen doeken nog wels Door elkaar hallen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

OnsenTamago

Ik ben dit jaar voor het eerst sinds mijn jeugd weer eens gaan kamperen. In Drenthe (in mijn verdrongen jeugdherinneringen was dat iets met "kijken naar keien in de stromende regen").
Maar omdat ik niet primitief in een tentje wilde, heb ik samen met een beste vriendin een tinyhouse gehuurd. Op een (naturistische) camping, met een zwemmeer, bar (heel belangrijk) met terras, een sauna en hele slechte WiFi. De perfecte plek om een hele stapel boeken door te lezen, en te proeven aan mijn wijnverzameling.
Stiekem is dit kamperen (zonder tent en gammel kookstelletje) heel goed bevallen. Ik kan het iedereen aanraden, die van rust enzo houd.

Eigenlijk had ik dit jaar twee keer naar Japan gemoeten (een keer voor werk, een keer met ons Japanse-whisky-clubje). Dan nog met mams naar Indonesiƫ en Hong-Kong. En in augustus met een vriendin naar Namibiƫ. Maar helaas, Corona.