Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dinsdag

Gestart door comcast, november 28, 2006, 12:01:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

#630
je kunt ook Pmmen via het noodforum...Het ging trouwens niet zozeer om jouw reactie op het noodforum hoor.

maar goed, het forum werkt terug, en das het belangrijkste, niet...


Ereinion

Ik weet dat Chibi af en toe contact heeft met David-J, van het eerste AVEN. Na de vorige keer dat het forum plat lag heb ik met hem daar contact over gehad. Chibi vertelde me toen ook dat hij bij elk probleem op het forum een mailtje krijgt, wat resulteerde in 10000 mailtjes. Ik neem aan dat het hoofdforum er nog veel meer krijgt. In zo'n berg mailtjes ga je niet meer zoeken naar emails die wel belangrijk zijn. Ik denk ook dat degenen die de boel daar draaiend houden, en dus meteen ook ons forum, in zo'n situatie wel iets anders aan hun hoofd hebben.
Het is misschien allemaal niet zo makkelijk als het lijkt.

@ Ienepien. Helemaal goed dat je niet schrijft wat je wilde. Maar misschien kun je de volgende keer beter helemaal geen postje plaatsen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Mannetje, bedankt voor het meedenken over dit soort problemen. Ik denk alleen dat Myra gelijk heeft dat wij er gewoon echt niets aan kunnen doen. Als de hoofdsite down is, gaan wij als subfora mee. Het feit dat het forum dagenlang dan wel en dan niet beschikbaar was is een teken dat het niet om gepland onderhoud ging. Een mail sturen naar de beheerders heeft dan ook weinig zin want die hebben dat zelf ondertussen ook allang door.

Overigens had de opmerking over het PM'en van de admins geen betrekking op de periode dat het forum down was maar op onderstaande beschuldiging. Tenminste, dit komt op mij over als een beschuldiging, ik kan dat natuurlijk verkeerd interpreteren. Maar een volgende keer zou je ons ook eerst via PM kunnen vragen waarom we niet reageren. In dit geval hadden we je bericht dus gewoon niet gezien.
Citaat van: Mannetje op januari 05, 2010, 10:02:21 PM
Ik heb dat al aangekaart op het noodforum en een kleine hint gezet. Helaas werdt daar niet op gereageerd door de moderators  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?