Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door menno2108, augustus 04, 2020, 02:55:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

menno2108

Hallo allemaal :handschudden:

Mijn naam is Menno en ik ben 20 jaar.
Welk jaar het was weet ik niet meer precies 2015/2016. Mijn vader en ik keken naar de tv. Divorce. Een serie waar een A seksueel in voor kwam. Toen werd uitgelegd wat het was en een aantal verschillende vormen. Ik voelde me ergens meteen aangesproken en vanaf toen wat meer gaan onderzoeken maar toch ergens nee ik ben hetero doe normaal. Ik ben nooit echt open geweest over hoe ik me voelde. Niemand vroeg er ook naar. Ik heb jaren geworsteld ook met ach het komt nog wel de lust en zin in seks maar niks was minder waar. Heb het een aantal mensen verteld waaronder sommige vrienden. Die hadden vele vragen die ik niet allemaal kon beantwoorden. Ik kon me in het begin totaal niet vinden in de LGBT+ communitie. Ik voelde me hetero want ik val op meisjes. Maar A seksueel valt wel onder LGBTQA+ en ergens voel ik me verbonden met A seksualiteit. Maar val wel alleen op meisjes. Weinig mensen weten dit van mij wat betekend dat ik er nog niet echt voor uit ben gekomen omdat ik daar ergens ook bang voor ben. Ik hoop hier ervaringen van anderen te lezen en misschien in contact te komen met mensen die door hetzelfde zijn gegaan
:)
Freonlike groetnis

Edewecht

Welkom Mennooloo :)

We hebben via de mail al kort contact gehad, maar ook hier nogmaals van harte welkom!

Sommige aseksuelen voelen zich verbonden met de LHBT++ club, anderen totaal niet. Kijk maar wat voor jou het beste voelt.
Stel gerust de vragen die in je opkomen, wij vinden niet gauw iets of iemand raar.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ik heb me ook altijd hetero gevoeld. Ik ben een vrouw en ik ben nog nooit verliefd geworden op een andere vrouw. Wel op jongens/mannen. Van aseksualiteit had ik nog nooit gehoord, dus het heeft nog lang geduurd eer ik begreep waarom op op dat gebied zo anders was dan de mensen om me heen.

Ik voel me niet speciaal heel verbonden met de LHBTI+, omdat ik het gevoel heb daar als hetero een soort buitenbeentje in te zijn, maar toch vind ik dat de A daar wel thuishoort, ondanks dat. Ik voel me zeker ook niet 'gewoon' hetero en toen ik hier op het forum kwam was ik verschrikkelijk blij dat ik niet de enige was en niet gek was en niet genezen hoefde te worden.

Welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Welkom Menno Ik hoop dat hier op form meer dan welkom voelt als vragen hebt kan dat al tijd . Ik hoop ook dat je alls voor zelf kan uit puzzel op zijn tijd
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

Welkom op het forum Menno,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Voor mij was de ontdekking van aseksualiteit in 2010, en vanaf toen is het een lang proces geweest waarin ik steeds wat opener kon zijn over hoe het bij mij zat. Inmiddels is het helemaal prima en mag iedereen het weten.
Vroeger had ik ook nooit zo veel met LHBT+++++, eigenlijk pas sinds mijn ontdekking en het besef dat ik daar ook bij hoor is mijn interesse en betrokkenheid bij die community gegroeid. Als je behoefte hebt aan wat contact om ervaringen uit te wisselen mag je als je wil een privé bericht sturen.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler