Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual en radio

Gestart door Yezie, augustus 04, 2020, 07:45:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey een vraagje er was denk ik laats iets met de Asexual en de radio en ik wilde dat graag treug luisteren weet iemand hoe dit moet
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Op Facebook volg ik de Nederlandse Organisatie voor Asexualiteit, een nog heel jonge organisatie, maar ze zijn al wel actief op Facebook dus. Afgekort NOA.
Die wilden een link delen over dat programma, dus ik wilde het vanmiddag meteen terugluisteren, maar het bleek al weggehaald te zijn. Ze hebben via Twitter contact gezocht met 3FM en het is nu verder afwachten of het nog ergens terug te luisteren is.

Mocht dat zo zijn dan was ik van plan de link hier op het forum te delen Dus wie weet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Citaat van: Koffie op augustus 04, 2020, 08:02:25 PM
Op Facebook volg ik de Nederlandse Organisatie voor Asexualiteit, een nog heel jonge organisatie, maar ze zijn al wel actief op Facebook dus. Afgekort NOA.
Die wilden een link delen over dat programma, dus ik wilde het vanmiddag meteen terugluisteren, maar het bleek al weggehaald te zijn. Ze hebben via Twitter contact gezocht met 3FM en het is nu verder afwachten of het nog ergens terug te luisteren is.

Mocht dat zo zijn dan was ik van plan de link hier op het forum te delen Dus wie weet.


Ja ik Zach het ook op Facebook daarom vroeg ik me ook af maar lukt me niet dit verklaart een hoop
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier