Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Panromantische Aseksueel uit Lunteren

Gestart door Lydia96, augustus 07, 2020, 06:51:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lydia96

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw dus hi.  :schater:

Mijn naam is Lydia, 24 jaartjes jong en woonachtig in Lunteren (Gelderland).

Ik ben panromantisch aseksueel, ik word wel verliefd maar verlang niet naar seks.

Verder studeer ik onderwijsassistent, hou van muziek (Tokio Hotel en Queen #1), koken, er op uit gaan, Netflix...

Let me know if you have more questions for me. Of je wilt contact, ook prima.  :handschudden:

AceVentura

Welkom op het forum Lydia,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Zo te zien weet je al welke labels bij je passen :klap: dat maakt het lekker duidelijk.

Veel plezier hier en succes met het vinden van nieuwe contacten :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler


Yezie

Hey Lydia, welkom als je vragen heb kan dat hier altijd en ik hoop dat je hier welkom voelt Gr yezie
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie


Edewecht

Welkom Lydia. Ik heb zo vaag het idee dat je hier wel wat soortgenoten vindt... :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vic13

Ook hier welkom Lydia!  :cake:  :highfive1:
En leuke Korra-profielfoto  ;D  :hart1:


knulligeertje


menno2108

Citaat van: Lydia96 op augustus 07, 2020, 06:51:00 PM
Hoi allemaal!

Ik ben nieuw dus hi.  :schater:

Mijn naam is Lydia, 24 jaartjes jong en woonachtig in Lunteren (Gelderland).

Ik ben panromantisch aseksueel, ik word wel verliefd maar verlang niet naar seks.

Verder studeer ik onderwijsassistent, hou van muziek (Tokio Hotel en Queen #1), koken, er op uit gaan, Netflix...

Let me know if you have more questions for me. Of je wilt contact, ook prima.  :handschudden:


Welkom!!
Ik ben Menno 20 jaar en denk dat ik A seksueel ben. Lijkt me leuk contact met je te hebben en je beter te leren kennen
Verder veel plezier op het forum
Freonlike groetnis

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart