Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

autisme en lhbtqia++-groep op facebook

Gestart door Koffie, augustus 12, 2020, 09:07:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Vandaag vers van de pers volgens mij: een groep op Facebook voor niet-straight, intersexe enz. mensen, die ook autistisch zijn. De bedoeling zou zijn: in een veilige omgeving over deze onderwerpen ervaringen uitwisselen. Ik heb me maar gewoon eens aangemeld en kijk wel wat het voor soort groep wordt en of ik er blijf plakken. Wellicht interessant voor andere auti's hier.
Er hebben zich al een paar andere aseksuelen gemeld, waaronder ik.

https://www.facebook.com/groups/774033263412455/?multi_permalinks=774353030047145%2C774318400050608%2C774303820052066%2C774277163388065%2C774293460053102&notif_id=1597249775297670&notif_t=group_activity&ref=notif
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Ook al ben je een 'oude rot in het vak' zoals jij Koffie, het is altijd weer goed om te ervaren dat je niet de enige bent. Mooi initiatief. Ik hoop dat het iets moois wordt :smile-hart:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Heldin_op_Sokken

@Koffie
Hoe gaat het ondertussen in deze facebookgroep meer dan 2,5 jaar na oprichting?

Koffie

Dat weet ik niet, want ik blijf eigenlijk nooit plakken in deze groepen. Kennelijk ben ik daar ook niet meer, want ik heb de groep even bezocht en ik ben geen lid meer. Ik zie dat er de afgelopen tijd ook weinig is gepost, 0 berichten in de afgelopen maand, dus ik vermoed dat het een zeer rustige groep is geworden. ;)

De reden dat ik in allerlei groepen rondom autisme en andere 'problematieken' op Facebook niet blijf, is dat je daar alleen on topic mag praten en het altijd zo'n hoop gejammer en geklaag is. Mensen komen daar, ik zal het heel zwart wit en niet vriendelijk uitdrukken... vooral om te klagen en zielig te zijn.

Nu weet ik niet meer waarom ik in deze groep niet gebleven ben hoor, misschien vond ik er gewoon niet zo veel. Het is te lang geleden voor me om er een beeld bij te hebben.

Het heeft niets met aseksualiteit te maken, maar ik vermaak me meer op het Autbreakforum, rondom autisme.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Voor wie in het echt misschien ook eens specifiek wil spreken met LHBTI+ mensen die ook autistisch zijn. Het COC heeft de Autiroze groepen op verschillende plekken in het land :)
I need no reasons, I simply.. am