Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groetjes vanuit N-Brabant

Gestart door Charlie, augustus 19, 2020, 10:23:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Charlie

Hallo mensjes,

Ik ben nieuw op dit forum, dus misschien even voorstellen. Ik ben 24 jaar, heb vorig jaar het begrip aseksueel ontdekt en hoe meer ik er over las, des te meer vielen puzzelstukjes op z'n plek. Ik heb wel een serieuze relatie gehad (daarna wel wat dates maar liep tot niets uit) maar nog nooit seks gehad en nooit behoefde aan gehad. Jaren heb ik gedacht dat er iets mis met mij was (en ook vaak te horen gekregen als ik dit besprak met vrienden of familie) dus het was echt een opluchting om deze groep te vinden.

Vooral in deze tijd is het soms eenzaam om alleen te zijn. De laatste tijd merk ik dat ik een beetje jaloers ben op mijn vriendinnen die relaties hebben. Ik hoop op dit forum misschien in contact te komen met mensen waarmee het klikt, iemand die het leuk vind samen iets van de wereld te zien.

Wat kleinigheidjes over mij; ik hou van reizen en op reis verschillende culturen zien. Denk aan tempels, ruïnes en historische gebouwen bezoeken. Verder kan ik makkelijk een boek uitlezen op een rustig dagje, en mijn tentamen stress los ik op door series te bingen. Ik vind het leuk een terrasje te pakken, dagjes uit te doen maar ook een dag thuis hangen.

Zoek jij ook een partner in crime om je leven te delen (ik bedoel wel een beetje richting een relatie maar je kunt natuurlijk nooit voldoende vrienden hebben) ben jij iemand tussen de 25 en 30 jaar en een beetje in de richting van Eindhoven? Stuur me dan een berichtje!

Groetjes Charlie

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Charlie op augustus 19, 2020, 10:23:54 PM
heb vorig jaar het begrip aseksueel ontdekt en hoe meer ik er over las, des te meer vielen puzzelstukjes op z'n plek.

Herkenbaar.

Welkom Charlie! :cake2:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Charlie,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik kan me inderdaad ook herinneren dat ik vele uuuren vanalles over aseksualiteit heb opgezocht en gelezen, dus dat is zeker herkenbaar.

Veel succes in je zoektocht :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

BjornAgain

Welkom Charlie,

Nee hoor er is echt niks mis met je hoor en zoals je al hebt gezien, je bent echt niet de enige. Natuurlijk kan het voelen alsof je anders bent dan de rest, maar dat maakt je juist uniek.

Voel je vrij om je ervaringen/frustraties te delen en al je vragen te stellen. We zijn hier om elkaar te helpen en te steunen waar nodig, maar ook voor een gezellige babbel of om te lachen en ons te verwonderen over hoe seks mensen in hun greep kan hebben.

Schroom je niet om te posten!