Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

23 jarige man op zoek naar vriendin (heteroromantisch en asexueel)

Gestart door JochemT, augustus 25, 2020, 11:02:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JochemT

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik allemaal moet zeggen. Dit is de eerste keer dat ik echt op zoek ga naar een relatie en ik heb nog geen idee wat me allemaal te wachten staat, maar ik weet wel dat ik er nu aan toe ben.

Ik ben 23 jaar en woon in de buurt van Soest
Mijn hobbies zijn bordspellen, games en piano spelen.

Ik ben op zoek naar een vrouw van ongeveer mijn leeftijd (+- 3 jaar) die interesse heeft in dezelfde hobbies.

Stuur me gerust een PM als je meer wil weten of als je contact wil zoeken!

Lydia96

Hoi! Ik zelf woon in Lunteren.

Ik luister graag naar muziek,speel ook graag spelletjes Maar ben niet alleen hetero, haha.

Yezie

Citaat van: JochemT op augustus 25, 2020, 11:02:45 AM
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik allemaal moet zeggen. Dit is de eerste keer dat ik echt op zoek ga naar een relatie en ik heb nog geen idee wat me allemaal te wachten staat, maar ik weet wel dat ik er nu aan toe ben.

Ik ben 23 jaar en woon in de buurt van Soest
Mijn hobbies zijn bordspellen, games en piano spelen.

Ik ben op zoek naar een vrouw van ongeveer mijn leeftijd (+- 3 jaar) die interesse heeft in dezelfde hobbies.

Stuur me gerust een PM als je meer wil weten of als je contact wil zoeken!


Hey ik Zach dat op zoek was naar vrienden of Relatie. Ik zou hartstikke leuk vinden om is als vrienden te praten. Ik den 19 word 20 in november. Ik vind tekenen heel leuk en op strand wandelen en dat soort dingen gr
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier