Auteur Topic: Man (30) opzoek naar maatje(v) en misschien/hopelijk meer  (gelezen 191 keer)

bugs

• Junior Member
  • *
Man (30) opzoek naar maatje(v) en misschien/hopelijk meer
« Gepost op: augustus 25, 2020, 07:42:58 pm »
Hallo allemaal!

Na een poos twijfelen post ik toch maar eens een berichtje.

Ik merk namelijk dat ik de behoefte aan een maatje/partner in het leven. Iemand om het leven me te delen, leuke dingen doen maar ook iemand waar je bij terecht kan in een moeilijkere periode. ik ben absoluut niet aromantisch en vind het heerlijk om samen op te bank te knuffelen en een serie of film te kijken.

Kortom ik ben dus eigenlijk opzoek naar een leuke dame die bij voorkeur in de randstad woont en ongeveer tussen de 27 en 34 jaar is en net als ik opzoek is naar een maatje en wellicht(hopelijk) een relatie.

Tot slot een klein beetje over mezelf: Ik vind het belangrijk om regelmatig te sporten, gewoon om mn energie kwijt te kunnen, gezond te blijven maar ook om de drankjes op het terras te "verdienen" :). Verder ga ik graag uit eten of spontaan iets leuks doen en nog veel meer.

ALs je je hierin herkent en verder kennis wil maken en erachter te komen wat "nog veel meer" is  8) stuur dan gerust een berichtje

groetjes
Bugs

Noorska

• Junior Member
  • *
Re: Man (30) opzoek naar maatje(v) en misschien/hopelijk meer
« Reactie #1 Gepost op: september 14, 2020, 10:40:01 pm »
Hoi Bugs,

Het lijkt mij ook leuk om contact te hebben met een mede aseksueel (ook nog van het andere geslacht). Ik hou wel van een sportieve man die ook zeker kan genieten :) Ik ben wel 26 jaar oud, maar als je even wacht ben ik zomaar 27 haha. Alleen woon ik in het mooie Brabant. Liefde kent geen afstand. Laat maar weten als je het leuk vind om in contact te komen.

Liefs,
Noortje

bugs

• Junior Member
  • *
Re: Man (30) opzoek naar maatje(v) en misschien/hopelijk meer
« Reactie #2 Gepost op: september 15, 2020, 09:16:42 pm »
Hoi Noortje,
Leuk dat je reageert! lijkt me zeker leuk je te leren kennen, stuur maar een pb :)

groetjes Bugs