Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Man (33) opzoek naar leuke meid

Gestart door bugs, augustus 25, 2020, 07:42:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bugs

Hallo allemaal!


Ik heb hier al eerder gepost een tijdje terug, dus bij deze nog een poging en een nieuwe post :)
Post is nog steeds onder een nick name, deel mn echte naam liever in een persoonlijk bericht.

Ik ben 33 jaar en woon in de omgeving van Den Haag. Ik werk al jaren met veel plezier in de IT-Security sector, na werk ben ik regelmatig in de sportschool te vinden. De drankjes op het terras moeten immers wel verdiend worden ;) . Ook ga ik graag een rondje rijden op mijn motor, maar alleen als het lekker weer is natuurlijk  8)
Er zijn heel veel dingen/activiteiten die ik graag doe in mn vrije tijd en spendeer graag tijd met vrienden en familie.

Ik heb mn leven prima op de rit, ben hetro-romantisch (denk ik) en vind het heerlijk om samen op te bank te knuffelen en een serie of film te kijken. Het zou fantastisch zijn om iets op te bouwen met iemand dat verder gaat dan alleen vriendschap.

Stuur gerust een berichtje als het je leuk lijkt om elkaar te leren kennen!

Noorska

Hoi Bugs,

Het lijkt mij ook leuk om contact te hebben met een mede aseksueel (ook nog van het andere geslacht). Ik hou wel van een sportieve man die ook zeker kan genieten :) Ik ben wel 26 jaar oud, maar als je even wacht ben ik zomaar 27 haha. Alleen woon ik in het mooie Brabant. Liefde kent geen afstand. Laat maar weten als je het leuk vind om in contact te komen.

Liefs,
Noortje

bugs

#2
Hoi Noortje,
Leuk dat je reageert! lijkt me zeker leuk je te leren kennen:)

groetjes Bugs

LovePower

Hoi Bugs,

Ik zie dat je berichtje al iets ouder is, maar het lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Ik ben 28 en kom ook uit de randstad.
Laat maar weten als je contact wil.

Groetjes
LovePower

bugs

een update aan de orginele post dus even een "bump" naar voren :)