Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet up in Bergen (Mons) - 26 september

Gestart door Niko, augustus 27, 2020, 10:19:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niko

Meet up in Bergen (Mons) - 26 september 2020

Ontmoet andere aseksuelen in Bergen!
Voor meer details, schrijf je in op de besloten meetup groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality of onze besloten facebookgroep https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/
Niko

*Heb je een vraag, mail dan naar info@asexual.be Ik ben niet altijd op het forum en de notificaties op deze site werken niet, dus een e-mail is de beste weg. Dank je wel*

AceVentura

Wat moet ik me voorstellen bij een "Mons meetup"? Is mons een afko van iets?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

;D Mons is de franstalige naam voor Bergen. (Of Bergen is de nederlandstalige naam voor Mons :-\ )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dus eigenlijk is het een bergen meetup in bergen? :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Martine

Citaat van: AceVentura op september 01, 2020, 07:54:45 PM
Dus eigenlijk is het een bergen meetup in bergen? :)

Lol, in Bergen zijn er wel weinig bergen  :klap:
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

Misschien wel voor iemand die er als een berg tegenop ziet om er (de eerste keer) naartoe te gaan ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Martine

Dag @AceVentura,

dank je voor je positiviteit. Een vraagje: is dit een site voor aseksuele Belgen én aseksuele Nederlanders, of enkel voor aseksuele Nederlanders? Als het enkel voor Nederlanders is, dan kan ik je reactie wel ergens begrijpen.
Als deze site ook voor aseksuele Belgen is, dan lijkt me deze meetup oproep goed geplaatst. Bergen is immers gelegen in België. Verbeter me aub als ik het fout heb.

Dank je.
Groetjes,
Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Mijn vorige bericht was puur als taalgrapje met het woord "bergen" en de uitdrukking om ergens als een berg tegenop te zien ... of is dat een typisch Nederlandse uitdrukking?

Hoe dan ook, we zijn vooral Nederlandstalig, ongeacht locatie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Martine

Dag @AceVentura,
schrijven dat mensen misschien er 'als een berg tegenop zien' tegen een meetup, vind ik niet gepast. Ik stop er heel wat energie in om dit alles te organiseren. Ikzelf woon in Gent, dus reken maar eens uit hoeveel tijd het me kost voor een fietsrit naar het station + treinrit + half uur stappen naar de locatie van onze meetup, en dit heen en terug, plus de tijd van de meetup zelf. Ik organiseer dit om aseksuelen bij elkaar te brengen zodat zij andere aseksuelen leren kennen in het echte leven. Ik verdien hier niets aan, het is pure inzet omdat ik zelf aseksueel ben en ik weet dat er nood aan is. Ik krijg waardering van de aseksuelen die deelnemen aan de activiteiten, dus daarom zet ik door. Dus ja, de uitdrukking kennen we hier, alleen niet erg gepast volgens mij. Mocht je in de toekomst een locatie in België gepast vinden waar een activiteit door mij wordt georganiseerd, dan ben je altijd welkom.
Groetjes,
Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

Mijn oprechte excuses Marianne, zo heb ik mijn opmerking niet bedoeld. Het was puur bedoeld als taalgrapje, in combinatie met herinneringen aan de eerste keer dat ik zelf naar meetings ging en daar best tegenop zag. Daardoor had ik zelf niet bedacht dat die als ongepast opgevat zou kunnen worden.

Ik waardeer de tijd en moeite die je steekt in het organiseren, en hoop dat je nog vele bezoekers mag ontvangen. Je doet dit al enige tijd, dus je vult zeker een behoefte in die er is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler