Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

21 jarige opzoek naar vrienden of net ietsjes meer

Gestart door menno2108, augustus 30, 2020, 08:50:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

menno2108

Hey allemaal,

Mijn naam is Menno en ben 21 jaar. Ik ben hetero romantisch. Ik ben er al een tijdje achter dat A seksueel wel bij mij past maar ben ook nog druk bezig met het puzzelen naar wie ik ben. Als hobby ben ik vaak te vinden boven een volleybalveld als scheidsrechter. Ik hou wel van een boswandeling of strandwandeling ergens een drankje doen etc. Verder volg ik een MBO opleiding tot Intercedent.

Het lijkt me erg leuk met leeftijdsgenoten die ongeveer door hetzelfde gaan te leren kennen en wie weet wat er uit komt.


Freonlike groetnis

LostWoman

Hallo Menno! :taart4:
Leuk om te zien dat er meer 20-ers hier op het forum zitten, begon me al eenzaam te voelen :bloos:
Om mezelf even aan je voor te stellen;
Mijn naam is Stefanie, ik ben 20 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben sinds kort begonnen met mijzelf als Aseksueel te identificeren. Mijn hobby's zijn onder andere lezen, tekenen/schilderen en ambachtelijk leer bewerking, maar een terrasje pikken vind ik ook leuk om te doen! :) .
Mocht je interesse hebben om elkaar beter te leren kennen hoor ik het graag!
"Always speak how you feel and never be sorry for being real"

menno2108

Citaat van: LostWoman op september 01, 2020, 04:50:49 PM
Hallo Menno! :taart4:
Leuk om te zien dat er meer 20-ers hier op het forum zitten, begon me al eenzaam te voelen :bloos:
Om mezelf even aan je voor te stellen;
Mijn naam is Stefanie, ik ben 20 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben sinds kort begonnen met mijzelf als Aseksueel te identificeren. Mijn hobby's zijn onder andere lezen, tekenen/schilderen en ambachtelijk leer bewerking, maar een terrasje pikken vind ik ook leuk om te doen! :) .
Mocht je interesse hebben om elkaar beter te leren kennen hoor ik het graag!


Heey Stefanie,
Ik heb je een privé bericht gestuurd
Freonlike groetnis

Jann

Hi  :wave:

Ik ben 22 en kom uit Groningen, ook een twintiger dus :p
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

menno2108

Citaat van: Jann op september 03, 2020, 01:45:05 PM
Hi  :wave:

Ik ben 22 en kom uit Groningen, ook een twintiger dus :p

Heyy leuk! Ik heb je een PB gestuurd 😄
Freonlike groetnis

tinem

Hee Menno!

Het lijkt me gezellig om met je te praten en meer te horen over hoe jij aseksualiteit ervaart. Ik ben zelf zoals jij ook zegt nog druk bezig met puzzelen hoe het bij mij allemaal werkt, dus nouja, laten we gezellig samen puzzelen  :)

Rosa

Hoi Menno! Ik ben een 22-jarige vrouw uit Amsterdam! Lijkt me leuk om eens te praten!