Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar ik mee zit

Gestart door Yezie, augustus 31, 2020, 06:29:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Ik weet niet of ik dij het goede Topic zit dus sorry als dat niet zo is 🤦🏼‍♀️ Ik zat laats op een dating site heb er ook bij gezet dat ik Asexual den maar nouw was een jongen die het niet erg vind en hij wist er wat over dus ja ik . Ik vertellen hem ook dat ik niet wilde zoenen omdat ik niet tegen slijm kan ik maakt er een beetje een grapje van en zij dat dan moest kosten met dit poppetje 😂 . Toen zij hij van hè heb je dan niet gewoon smet vrees en ik dacht nee ik den Asexual dit hebben er wel meer maar dat wist hij natuurlijk niet 🤦🏼‍♀️ Ik heb het contact verbroken omdat ik me er niet fijn dij voelde maar nu vraag ik me af is dit raar van mij dat ik dit heb vertellen nu is het contact verbroken en nu weet ik dat ik me niet druk moet maken maar soms dat hoofd van mij 🤦🏼‍♀️ Nog tips
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

BjornAgain

Volg altijd je gevoel, ook bij online daten. Natuurlijk zeker online is het makkelijk om (onbedoeld) een ongepaste opmerking te maken, waarmee je de ander misschien kwetst. Maar ja als het contact goed zit, dan zouden dit soort grapjes ook als zodanig opgevat worden en als dat niet zo zou zijn, dan kan je dat uitpraten. Maar iets in mij zegt dat het contact niet heel lekker verliep, correct me if I am wrong.

Net als je in het echte leven een blauwtje kan lopen, kan dat ook online. De eerste de beste jongen die interesse in je heeft en accepteert dat je aseksueel bent, hoeft echt niet de man te zijn, met wie je de rest van je leven gaat delen. Maar vergeet ook niet dat voor velen aseksualiteit iets is, waar ze nog nooit mee in aanraking zijn gekomen, dus ook echt niet alle ins en outs en variaties van zullen kennen. Maar ja er is ook geen "standaard aseksueel", de ene houdt wel van zoenen, waar de ander het dus afgrijselijk vindt.

Volgens mij las ik dat in een ander topic dat je reacties genoeg hebt, dus lekker laten gaan deze...

Houd er wel rekening mee dat hoewel sommigen nu zullen zeggen dat het niets uitmaakt dat je aseksueel bent, maar als je straks in een relatie zit, het misschien wel een dingetje kan gaan zijn.

Yezie

Citaat van: BjornAgain op augustus 31, 2020, 08:59:27 PM
Volg altijd je gevoel, ook bij online daten. Natuurlijk zeker online is het makkelijk om (onbedoeld) een ongepaste opmerking te maken, waarmee je de ander misschien kwetst. Maar ja als het contact goed zit, dan zouden dit soort grapjes ook als zodanig opgevat worden en als dat niet zo zou zijn, dan kan je dat uitpraten. Maar iets in mij zegt dat het contact niet heel lekker verliep, correct me if I am wrong.

Net als je in het echte leven een blauwtje kan lopen, kan dat ook online. De eerste de beste jongen die interesse in je heeft en accepteert dat je aseksueel bent, hoeft echt niet de man te zijn, met wie je de rest van je leven gaat delen. Maar vergeet ook niet dat voor velen aseksualiteit iets is, waar ze nog nooit mee in aanraking zijn gekomen, dus ook echt niet alle ins en outs en variaties van zullen kennen. Maar ja er is ook geen "standaard aseksueel", de ene houdt wel van zoenen, waar de ander het dus



afgrijselijk vindt.







Ja ik heb ook even een punt achter de dating app gezegd ik voel me er niet fijn bij

Volgens mij las ik dat in een ander topic dat je reacties genoeg hebt, dus lekker laten gaan deze...

Houd er wel rekening mee dat hoewel sommigen nu zullen zeggen dat het niets uitmaakt dat je aseksueel bent, maar als je straks in een relatie zit, het misschien wel een dingetje kan gaan zijn.
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

BjornAgain

Citaat van: Yezie op augustus 31, 2020, 09:04:25 PM
Ja ik heb ook even een punt achter de dating app gezegd ik voel me er niet fijn bij
Er zijn heel veel dating apps en sites en ja sommige trekken nu makkelijker mensen aan, die wat minder serieus of begripvol zijn. Natuurlijk kan je altijd een poging wagen door hier een oproepje te plaatsen. Weet je in ieder geval zeker dat je wel de juiste doelgroep aanspreekt.
En ja hoe graag je ook wilt, liefde laat zich nooit dwingen. Vaak als je het juist niet zoekt, komt het vanzelf op je pad, terwijl als je het wel zoekt je juist van teleurstelling in teleurstelling valt.

Yezie

Citaat van: BjornAgain op augustus 31, 2020, 09:22:44 PM
Citaat van: Yezie op augustus 31, 2020, 09:04:25 PM
Ja ik heb ook even een punt achter de dating app gezegd ik voel me er niet fijn bij
Er zijn heel veel dating apps en sites en ja sommige trekken nu makkelijker mensen aan, die wat minder serieus of begripvol zijn. Natuurlijk kan je altijd een poging wagen door hier een oproepje te plaatsen. Weet je in ieder geval zeker dat je wel de juiste doelgroep aanspreekt.
En ja hoe graag je ook wilt, liefde laat zich nooit dwingen. Vaak als je het juist niet zoekt, komt het vanzelf op je pad, terwijl als je het wel zoekt je juist van teleurstelling in teleurstelling valt.



Ja ik ga gewoon kijken wat de toekomst me brengt en Misschien doe ik ooit een oproepje
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier