Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Slijm en Speeksel

Gestart door Yezie, augustus 31, 2020, 08:39:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey ik vroeg me af of het normaal is voor een Asexual om speeksel vies te vinden ik kan niet zo goed tegen een tong dij voordeel en slijm van een hond vind ik niet zo vris is dit normaal voor een Asexual
Iemand ik vind geslacht delen ook vies
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

BjornAgain

Het is niet per definitie dat aseksuelen niet van slijm of speeksel houden. Daar zit een heel groot verschil in, de een vindt zoenen echt geweldig, terwijl de ander walgt van het idee.

Koffie

Je hebt dit al vaker gevraagd. Een ander antwoord is er echt niet. ;)
Ik zelf vind monden heel onfris en ik moet ook niets van zoenen hebben, voor andere aseksuelen geldt dat helemaal niet. Zo veel aseksuelen, zo veel mensen en zo veel voor- en afkeuren.

Ik vind het bij honden ook niet prettig. bepaalde rassen liggen me daarom niet zo, zoals boxers. Maar andere aseksuelen zullen daar weer totaal geen moeite mee hebben.

Het is bij jou gewoon zoals het is bij jou. Jij vindt het vies, dat mag, dat is prima.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Citaat van: Koffie op augustus 31, 2020, 09:28:55 PM
Je hebt dit al vaker gevraagd. Een ander antwoord is er echt niet. ;)
Ik zelf vind monden heel onfris en ik moet ook niets van zoenen hebben, voor andere aseksuelen geldt dat helemaal niet. Zo veel aseksuelen, zo veel mensen en zo veel voor- en afkeuren.

Ik vind het bij honden ook niet prettig. bepaalde rassen liggen me daarom niet zo, zoals boxers. Maar andere aseksuelen zullen daar weer totaal geen moeite mee hebben.

Het is bij jou gewoon zoals het is bij jou. Jij vindt het vies, dat mag, dat is prima.





O sorry ja ik dacht het al maar ik hab overal zitten zoeken maar ik vind fijn dat je dit zegt en enorm op gelucht
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier