Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Online ontmoeting

Gestart door Yezie, september 01, 2020, 10:01:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey almaal het leek me leuk om julie ook te zien helaas is dat lastig met Corona dus dacht ik aan de app jitsi-meeteen datum moeten we nog even prikken ligt er ook aan of julie het wel leuk vinde natuurlijk . Ik hoop van julie te horen en is te praten over Asexual en dat soort dingen of gewoon praten gezellig 😊 gr ik hoop dat julie het een leuk idee vinde  gr
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

Jitsi vind ik wel leuk, maar zonder webcam ga je me niet kunnen zien :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Yezie

Citaat van: AceVentura op september 02, 2020, 07:31:55 AM
Jitsi vind ik wel leuk, maar zonder webcam ga je me niet kunnen zien :schater:
😂😂 is niet erg hoor sommige zijn gewoon heel erg gesteld op Privacy
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Yezie


Hey lieven mensen even over de online ontmoeting heel stom maar omdat ik Zach dat er niemand reageertde had  dacht ik dat niemand het egt leuk vond of niet uit kwam . En ik mijn eigen pol niet goed indegaten ge houde 😂🤦🏼‍♀️ Ik hoop dat we nog wel is online een ontmoeting kan plaats vinde ik ga de volgende keer iets anders aan pakken maar daar heb ook weer van geleerd nog maals sorry
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Waalwijker

Ja wat is de naam van de ruimte :handschudden:

Kim10


AceVentura

Jitsi is een manier van online (video)conferencing. Het mooie aan jitsi is dat het geheel in je browser werkt (je hebt dus geen extra programma nodig) en dat het privacytechnisch goed in elkaar zit (in tegenstelling tot zoom en vele anderen).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Yezie

Citaat van: Waalwijker op september 23, 2020, 02:09:52 PM
Ja wat is de naam van de ruimte :handschudden:


Ik heb hem aseksueel yezie genoemd maar ik moet nog een beetje uit puzzel hoe het werkt 😂🤦🏼‍♀️
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Yezie

Citaat van: Yezie op september 24, 2020, 02:27:27 PM
Citaat van: Waalwijker op september 23, 2020, 02:09:52 PM
Ja wat is de naam van de ruimte :handschudden:


Ik heb hem aseksueel yezie genoemd maar ik moet nog een beetje uit puzzel hoe het werkt 😂🤦🏼‍♀️


Klik op de volgende link om deel te nemen aan de vergadering:
https://meet.jit.si/Aseksueelyezie

=====

Wilt u inbellen via uw telefoon?

Inbellen: +1.512.647.1431 Pincode: 954344547#

Klik op deze link om de inbelnummers voor deze vergadering te zien
https://meet.jit.si/static/dialInInfo.html?room=Aseksueelyezie
Heb ik zo goed gedaan
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

Volgens mij heb je het goed gedaan Yezie :klap:

1 klein dingetje:
CiteerInbellen: +1.512.647.1431 Pincode: 954344547#
Zo te zien is dit een Amerikaans nummer, over het algemeen zullen er hoge kosten aan zitten als je hier gebruik van maakt. Als je gebruik maakt van de link heb je daar uiteraard geen last van.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Yezie

Citaat van: AceVentura op september 26, 2020, 04:35:41 PM
Volgens mij heb je het goed gedaan Yezie :klap:

1 klein dingetje:
CiteerInbellen: +1.512.647.1431 Pincode: 954344547#
Zo te zien is dit een Amerikaans nummer, over het algemeen zullen er hoge kosten aan zitten als je hier gebruik van maakt. Als je gebruik maakt van de link heb je daar uiteraard geen last van.



Fijn dat ik goed heb gedaan 😀 ik denk wel dat even handig is om een dag te kiezen om dit te doen maar maak denk gewoon binnen kort een andere aan met datum voor stelling
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier