Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual een boek

Gestart door Yezie, september 03, 2020, 10:02:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey lieven mensen ik vroeg me af of er ook een boek over Asexual is ik heb zitten zoeken maar kan niks vinden in het Nederlands althans mijn Engels is niet geweldig dus dat is wel handig als het in het Nederlands is gr
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

Ik ken eigenlijk alleen maar Engelstalige boeken over aseksualiteit. Ik heb ook het vermoeden dat de doelgroep misschien de klein is om een vertaling te maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Yezie

Citaat van: AceVentura op september 04, 2020, 04:35:41 PM
Ik ken eigenlijk alleen maar Engelstalige boeken over aseksualiteit. Ik heb ook het vermoeden dat de doelgroep misschien de klein is om een vertaling te maken.




Ik denk dat je gelijk hebt
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Intotheworld

Citaat van: AceVentura op september 04, 2020, 04:35:41 PM
Ik ken eigenlijk alleen maar Engelstalige boeken over aseksualiteit. Ik heb ook het vermoeden dat de doelgroep misschien de klein is om een vertaling te maken.

Ik denk dat de doelgroep groot genoeg is, maar dat de meeste mensen het boek zouden moeten lezen voordat ze weten dat ze de doelgroep zijn.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie