Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Welke sexuoloog

Gestart door Yezie, september 07, 2020, 10:21:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey lieven mensen ik zat er over na te denken om mechien ooit naar een sexloog te gaan ik weer dat ik niet goed Schrijf maar het is nog al een moeilijk word voor mij wat zijn jullie ervaring hier mee ik wilde zelf er na toe om meer te weten te komen over me zelf en mijn Seksualiteit en hoe dit nouw zit er natuurlijk over de Aseksualiteit  nouw zijn dezen plekken niet egt om de hoek maar er was er een die je ook kon mailen dat leek me wel wat er was er ook een waar ik een beetje van Shrok omdat het heel uitgebreid was en zo een Dame met zwart haar maar ja ik hoop dat julie mechien een idee hebben wat ik zou kunnen doen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

In het algemeen zou ik zeggen: Zeker doen als je zelf denkt dat je er baat bij hebt. Bedenk wel dat het vaak niet bij een enkel gesprek zal blijven en dat er behoorlijke kosten aan kunnen zitten.

Zelf heb ik geen ervaring met seksuologen, maar het lijkt me goed om er eerst eens contact mee te hebben om te ontdekken of dat de juiste persoon voor jou is, niet alleen op het gebied van aseksualiteit maar in het algemeen. Het lijstje hier is inderdaad nog wat kort, dus ik denk dat je beter iemand bij je in de buurt kan kiezen en contact kan opnemen om te zien of het wat voor jou is.

Als laatste, ik weet natuurlijk niet precies met wat voor vragen je zit, is er misschien iemand in je omgeving die je persoonlijk kan spreken hierover? Dan kan soms veel effectiever zijn omdat die persoon je al heel goed kent.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Yezie

Citaat van: AceVentura op september 08, 2020, 07:10:14 PM
In het algemeen zou ik zeggen: Zeker doen als je zelf denkt dat je er baat bij hebt. Bedenk wel dat het vaak niet bij een enkel gesprek zal blijven en dat er behoorlijke kosten aan kunnen zitten.

Zelf heb ik geen ervaring met seksuologen, maar het lijkt me goed om er eerst eens contact mee te hebben om te ontdekken of dat de juiste persoon voor jou is, niet alleen op het gebied van aseksualiteit maar in het algemeen. Het lijstje hier is inderdaad nog wat kort, dus ik denk dat je beter iemand bij je in de buurt kan kiezen en contact kan opnemen om te zien of het wat voor jou is.



Dat is een goeien thans voor je help

Als laatste, ik weet natuurlijk niet precies met wat voor vragen je zit, is er misschien iemand in je omgeving die je persoonlijk kan spreken hierover? Dan kan soms veel effectiever zijn omdat die persoon je al heel goed kent.
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier