Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hey iedereen!

Gestart door Proxy, september 10, 2020, 12:48:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Proxy

Hey allemaal!

Na lang wikken en wegen heb ik ook besloten een berichtje te plaatsen op het forum! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Myron en 21 jaar. Een tijdje geleden ben ik gaan zoeken naar aseksualiteit. Ik kwam het begrip ergens tegen en herkende mezelf hier in. Ik weet nog niet goed of ik echt aseksueel ben of niet en ik ben nu eigenlijk bezig dat allemaal uit te zoeken. Ik weet in ieder geval wel dat ik anders ben dan de meeste mensen in mijn omgeving en dat deze mensen mij ook niet zouden begrijpen als ik er met hun over zou praten. Relaties en seks, ja dat trekt mij eigenlijk allemaal niet zo. Dus vandaar een kijkje op het forum en misschien dat ik er dan beter uitkom. :)

Groetjess

Yezie

Citaat van: Proxy op september 10, 2020, 12:48:54 PM
Hey allemaal!

Na lang wikken en wegen heb ik ook besloten een berichtje te plaatsen op het forum! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Myron en 21 jaar. Een tijdje geleden ben ik gaan zoeken naar aseksualiteit. Ik kwam het begrip ergens tegen en herkende mezelf hier in. Ik weet nog niet goed of ik echt aseksueel ben of niet en ik ben nu eigenlijk bezig dat allemaal uit te zoeken. Ik weet in ieder geval wel dat ik anders ben dan de meeste mensen in mijn omgeving en dat deze mensen mij ook niet zouden begrijpen als ik er met hun over zou praten. Relaties en seks, ja dat trekt mij eigenlijk allemaal niet zo. Dus vandaar een kijkje op het forum en misschien dat ik er dan beter uitkom. :)

Groetjess



Hey Myron je bent hier van harte welkom als je vragen hebt vraag maar raak
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

LostWoman

Hoi hoi Myron! Welkom op het forum!  :cheerleader:
Asexueel/Ace is een soort verzamel naam, het betekend simpel weg dat je geen sexuele interesse/aantrekking hebt.
Van uit de Ace-spectrum heb je medere sub groepen zoals Aroromantisch, gray-sexueel, demi-sexueel etc. etc.
Het is best een ontdekkingsreis om er achter te komen waar je valt maar dat komt met de tijd  ;)
Ik ben natuurlijk geen expert, dus neem mijn advies met een korreltje zout... :bloos:

anyways moch je meer willen kletsen ben je altijd welkom om een PM te sturen! En once again; welkom op het form!
"Always speak how you feel and never be sorry for being real"

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Edewecht

Welkom Myron :)
Zoals LostWoman al zegt, 'aseksueel' is een verzamelnaam, een spectrum waarin allerlei soorten aseksuelen een plekje hebben. En dan hebben we ook nog romantische en aromantische aseksuelen. Mocht het je duizelen van al die begrippen, stel je vragen. Domme vragen bestaan niet. En verder: gewoon veel plezier op dit forum!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Myron,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Hopelijk kunnen de verhalen en ervaringen hier je helpen om te bepalen of het label aseksueel iets is wat bij je past. Succes met die ontdekkingsreis, en als je vragen hebt kan je die natuurlijk altijd stellen.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

BjornAgain

Welkom Myron,
Voel je welkom om op je gemak de ervaringen en worstelingen van anderen hier te lezen. Je bent echt niet de eerste en de enige die tegen dingen aan loopt. Hopelijk kan dit forum je helpen met je zoektocht.

Voel je ook gerust om vragen te stellen, niemand zal je hier veroordelen of raar aankijken, het zijn allemaal sociale, begripvolle en lieve mensen, die graag anderen helpen in de moeilijke zoektocht naar je eigen seksualiteit.

menno2108

Citaat van: Proxy op september 10, 2020, 12:48:54 PM
Hey allemaal!

Na lang wikken en wegen heb ik ook besloten een berichtje te plaatsen op het forum! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Myron en 21 jaar. Een tijdje geleden ben ik gaan zoeken naar aseksualiteit. Ik kwam het begrip ergens tegen en herkende mezelf hier in. Ik weet nog niet goed of ik echt aseksueel ben of niet en ik ben nu eigenlijk bezig dat allemaal uit te zoeken. Ik weet in ieder geval wel dat ik anders ben dan de meeste mensen in mijn omgeving en dat deze mensen mij ook niet zouden begrijpen als ik er met hun over zou praten. Relaties en seks, ja dat trekt mij eigenlijk allemaal niet zo. Dus vandaar een kijkje op het forum en misschien dat ik er dan beter uitkom. :)

Groetjess


Hey Myron,

Welkom op het forum! Altijd leuk om leeftijdsgenoten te zien op het forum.
Ik herken je verhaal en het is al een enorme stap om je aan te melden op het forum,
dat vond ik zelf eerst niet maar kwam er toch achter dat het best een grote stap is voor je eigen herkenning dat er dus iets niet helemaal lekker zit.
Mijn naam is Menno en ik ben ook 21 jaar.
Als het je leuk lijkt te chatten of iets stuur mij gerust een PB
;D ;D
Freonlike groetnis

Lydia96

Hi!

Ik ben Lydia, 24 jaar en Panromantisch/Aseksueel.  :cake:

Welkom!  :cheerleader: