Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw/Vrouw

Gestart door Djamie1967, augustus 27, 2022, 03:49:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Djamie1967

Hallo lieve mensen, nog maar een poging ;) ik lieve vrouw van 55 zou graag in contact komen met een andere vrouw, ongeveer zelfde leeftijd, ik ben in eerste instantie introvert maar bij regelmatig contact dan kom ik vanzelf wel los, heb daarom klein beetje geduld met mij, hou van terras pakken, boswandeling en kan mij prima alleen vermaken. Maar ook met vrienden afspreken en wat leuks ondernemen doe ik graag, ik hoor graag in privé bericht van je, liefst omgeving N-H maar verder ook geen enkel probleem

Monique66

 :cake:  :wave: hoi hoi, ik ben woonachtig in Zuid Holland (Gorinchem) en alleen in het bezit van een scootertje, maar zou zeker wel een x met je in contact willen komen om een terrasje te pakken if een wandeling te maken (of beide). Laat maar horen als je interesse hebt
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Edewecht

Jammer voor je, Monique, maar het lijkt erop dat Djamie1976 het forum verlaten heeft en haar account heeft beëindigd - want ze staat als 'gast' vermeld.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Monique66

Citaat van: Edewecht op juni 10, 2023, 08:44:44 AMJammer voor je, Monique, maar het lijkt erop dat Djamie1976 het forum verlaten heeft en haar account heeft beëindigd - want ze staat als 'gast' vermeld.
dat is dan jammer, maar och er zijn meer vissen in de zee toch 😉
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk