Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leeftijd

Gestart door Kim10, september 18, 2020, 12:09:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim10

Hallo allemaal, allereerst, ik kom hier graag  maar wat ik mis zijn leeftijdgenoten. Ik zou graag eens kennismaken met mensen van boven de 55. Naar een partner ben ik niet op zoek, daten wil ik al helemaal niet maar een paar leeftijdgenoten om eens van gedachten te wisselen zijn welkom.
Ik ben aseksueel en aromantisch.

Koffie

Ik ben nog jong, want ik ben pas 51, ;)
Ook ik merk dat op veel platforms de leeftijd wat jonger is. Op zich is dat niet erg, maar je staat (ik weet me niet goed uit te drukken) op een ander punt in het leven.
In elk geval, je bent niet de enige 'wat oudere' deelnemer aan het forum.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kim10

Dank je Koffie. Ik snap wel wat je bedoelt. Wat in een bepaalde leeftijd belangrijk is; stelt in een andere niets voor.

Edewecht

Haha, 58 hier! :cheerleader:
Aseksueel, dat is duidelijk. Aromantisch... euhm... nou ja vooruit, als men het zo wil noemen. Nooit een relatie gehad, ook niet op zoek, maar als het me komt aanwaaien, prima.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ik ben overigens wel aseksueel, maar niet aromantisch. Alleen is met ouder worden het verliefd worden (nog verder) verminderd. Ik hecht me niet snel aan mensen en ik ben ook niet heel makkelijk verliefd. Het komt weinig voor, dat ik me op die manier tot iemand aangetrokken voel. Overigens ben ik op dat gebied hetero. Ik ben ook niet op zoek en ik vind relaties, nog afgezien van seks, ook erg moeilijk. Daarnaast ben ik al zo lang alleen dat ik me ook niet goed meer kan voorstellen hoe het is om een partner te hebben.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik ben wel aromantisch aseksueel, en met 42 jaar kom ik nog maar net kijken :)

Op het Engelstalige forum hebben ze zelfs een apart gedeelte voor ... euuhh ... hoe zeg ik dat netjes ... mensen die wat meer lentes hebben meegemaakt :) Daar worden inderdaad andere dingen besproken en daar is blijkbaar ook een behoefte aan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Monique66

 :wave: 57 jaar wel asexueel, maar niet aromatisch. Maar heey voor een gesprek is dat zeker geen beperking 😉
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk