Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

TV Tip: Lieve Splntr!

Gestart door AceVentura, augustus 07, 2021, 02:06:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Even een snelle TV Tip tussendoor:
Vanavond om 22:00 is op NPO3 Lieve Splntr! te zien, een talkshow van Splinter Chabot. Deze uitzending staat in het teken van Pride2021 en er komen thema's voorbij die je hier ook wel ziet: Hoe ga je om met anders zijn, en de reacties daarop van ouders en buitenstaanders.

Het gaat dus niet specifiek over aseksualiteit, ik vond het wel waardevol genoeg om het hier even te delen.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Bedankt, ik denk dat ik er wel naar ga kijken. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

memories

Leuk, ik ga ook wel even kijken.

memories

Leuke aflevering... De A kwam even heeeel kort voorbij :p Wat ik wel raar vond, is dat blijkbaar ook de C van 'cisgender' werd meegenomen in de afkorting. 🤔

AceVentura

We werden inderdaad even benoemd  :cheerleader:
Eerder deze week was er de "Pride test" en daar hadden ze een vraag over vlaggen, een van de vlaggen die ze lieten zien was de ace vlag. Gemiste kans dat ze toen niet benoemd hebben waar de vlaggen bij hoorden die ze bij de vraag gebruikten.

De C hoorde ik ook voor het eerst in het rijtje.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik was niet thuis, dus ik zag alleen het laatste stukje.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Afgelopen weekend was ook Alex Klaasen op TV met zijn show Showponies 2. Die zit vol met LHBT-thema's en ik vond hem erg leuk, zeker het terugkijken waard als je hem nog niet gezien hebt.
Op een gegeven moment komt hij ook met een alternatief alfabet (LHBTQIAP) waar ze in zangvorm doorheen gaan en bij iedere letter een korte uitleg geven, en daar zaten wij dus ook bij :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tixie

Citaat van: houseofmemories op augustus 08, 2021, 11:44:01 AM
Leuke aflevering... De A kwam even heeeel kort voorbij :p Wat ik wel raar vond, is dat blijkbaar ook de C van 'cisgender' werd meegenomen in de afkorting. 🤔

Inderdaad, dat is alsof je 'hetero' aan het rijtje zou toevoegen. Heb het zelf ook nog nooit eerder gehoord, was misschien een foutje
sick of the kissing cult