Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gloei

Gestart door Jann, september 22, 2020, 12:17:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim10

Vanmorgen werd in het programma "Koffietijd" van RTL4 aandacht besteed aan "Gloei". Ik heb het item niet afgekeken maar voor degenen die het willen zien: RTLXL. Kun je alles terugzien.
Boek ligt ook in de etalage van de Amsterdamse Boekhandel hier in Buitenveldert! Toch leuk al die aandacht.

Jann

Citaat van: Kim10 op oktober 13, 2020, 10:49:28 AM
Vanmorgen werd in het programma "Koffietijd" van RTL4 aandacht besteed aan "Gloei". Ik heb het item niet afgekeken maar voor degenen die het willen zien: RTLXL. Kun je alles terugzien.
Boek ligt ook in de etalage van de Amsterdamse Boekhandel hier in Buitenveldert! Toch leuk al die aandacht.

Ik vind het ook heel leuk! Zit inmiddels ook in een groepsapp met een aantal dus ik ga zo nog even koffietijd terugkijken :)
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Kim10

In de Volkskrant van zaterdag las ik een recensie over "Gloei". Naam van de recensent vergeten, krant ligt in Sams bak, dus letterlijk citeren kan niet. Dat er aandacht werd besteed vond de recensent heel goed, vooral voor de aseksuelen die wel heel moeilijk hadden met dit grote geheim in hun leven. Nogal vooringenomen. Herkende me er niet erg in.
Wel goed dat "Gloei" genoemd blijft worden!

AceVentura

Ik ben inmiddels ook een stuk verder in het boek (iets over de helft), en ik vind het een mooi boek om te lezen. Het laat duidelijk zien dat iedereen binnen de LHBT-diversiteit een verhaal heeft en dat er (wat mij betreft) ook veel overeenkomsten zijn tussen al die verhalen. Tegelijkertijd laat het ook mooi zien dat iedereen meer is dan die label(s) die onder de LHBT paraplu vandaan komen, en dat vind ik net zo belangrijk. Wat dat betreft complimenten aan de deelnemers voor het openhartig delen van hun verhaal, en ook complimenten aan de interviewer die de juiste vragen weet te stellen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Ik vind het echt super fijn om te horen dat jullie het boek zo mooi vinden!

Zelf moet ik er eigenlijk, op twee/drie interviews na, nog aan beginnen (drukdrukdruk) maar kijk er wel naar uit :).

(en een beetje off topic maar misschien ook leuk om als je het boek leuk vond een recensie te plaatsen op iets als hebban of goodreads, word zeer gewaardeerd :) )
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

memories

Wat leuk dat je hieraan hebt meegedaan, Jann. Ik heb jouw stukje net gelezen. Leuk interview, herkenbaar ook :D