Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

27-jarige man zoekt vrouw

Gestart door Cheesoid, september 22, 2020, 10:54:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cheesoid

Lieve mensen,

Ik ben een 27-jarige man uit Nijmegen die op zoek is naar een romantische relatie, met een vrouw grofweg rond mijn leeftijd.

Ik ben een rustige, eerlijke man die vooral gericht is op vrienden en familie waar ik een hechte band mee heb. Toch merk ik dat ik iemand mis in mijn leven; iemand om leuke dingen mee te doen, en ook om niets mee te doen; iemand om vast te houden. Leven lijkt stukken beter te zijn in meervoud dan in enkelvoud.

Op het moment ben ik bezig met een WO-master, voor zolang dat nog duurt. Lang verhaal, maar ben heel blij dat het eindelijk bijna klaar is.
In mijn vrije tijd houd ik van gezelschapsspellen, gamen, klassieke muziek en lezen. Met dat laatste stuiter ik op en neer tussen onderwerpen als geschiedenis en filosofie en verhalen als thrillers, sciencefiction en fantasy. Voor films en series ben ik ook wel in, maar niet in mijn eentje  ;).

Voor mij werd het anderhalf jaar terug duidelijk dat ik aseksueel ben. Tot dat moment vond ik het nogal typisch dat uitgerekend ik vast moest komen te zitten op een planeet vol onaantrekkelijke mensen. Bleek het aan mij te liggen. Oh well.

Ik zoek iemand met gevoel voor humor, die me weet te enthousiasmeren. Het is voor mij erg belangrijk om een vrouw te vinden waar ik alles mee kan delen en waar ik dus een hechte emotionele band mee op kan bouwen. Het is handig als je een beetje in de buurt woont. Mocht je je aangesproken voelen, stuur me gerust een privéberichtje.


Moniek28

Heey,
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Een beetje uit de buurt kom ik niet (friesland :bloos: ) toch lijkt het me leuk om met je in contact te komen!

Ps.
Ik snap dat je blij bent bijna klaar te zijn met je master (ik zit zelf ook in het laatste jaar   :highfive1: en ik kijk er erg naar uit om het af te ronden  ;).




Capricorn22

Hoi!
Ik ben een vrouw uit Nijmegen (26) en het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik hoor het wel  :)

Ilse

Hey,

Het bericht is al wat ouder, maar het lijkt mij leuk om een keer contact te hebben.
Ik ben 24 jaar en woon op de Utrechtse Heuvelrug. Laat maar weten of je het leuk vindt om een keer te praten.