Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pride walk in Leeuwarden

Gestart door Fred, september 01, 2022, 10:11:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred

24 september 2022 is er een Pride Walk in Leeuwarden.
Ik doe voor het eerst in mijn leven aan zo iets mee. Spannend!
Een ACE vlag zou mooi zijn, maar waar kan je zoiets kopen? Heb ik net gevonden: bij de vlaggencentrale in een van de elf steden.
Uit de advertentie: 24 september om 14:00 zal de Pride Walk plaatsvinden. We starten vanaf het grasveld aan de Arendstuin, rechts van het stedelijk Gymnasium (1). We lopen langs de gracht door het centrum en eindigen bij de prinsentuin (2). In de prinsentuin is het mogelijk om met elkaar een picknick te houden. Neem daarom een kleedje en wat lekkers mee!



We verzamelen om 13:00, dus kom op tijd!
Freddy

PallaS.

Supertof dat je dat gaat doen!

De 24ste kan voor mij niet, maar ik juich je vanaf de zijlijn toe. Zijn er meer mensen vanuit AVEN die gaan?

Fred

Geen idee of er meer gaan in Friesland. Ik ken er nog niemand. Ben hier pas ingestapt en ga nu al met een ACE-vlag mee doen. :cheerleader:
Freddy

PallaS.


Fred

Was super! Mooi weer in een week van regen. Dit maal geen boottocht door de grachten maar een PrideWalk. Helaas geen groepje aseksuelen, maar ik heb wel twee jeugdigen gezien met een Ace-vlag om de schouders. Zelf had ik eentje aan een stok die mooi wapperde in de wind.
Veel jeugd in de walk. Hopelijk kunnen we ook een AVEN groepje bij elkaar krijgen de volgende keer.
Na afloop was er een picnic op een groot tafellaken. Maar dat zat meteen al helemaal vol met groepjes. Nu liep ik daar toch wat alleen merkte ik.
Maar goed we waren erbij. Op de site van PrideLeeuwarden staan mooie foto's ook ik met de vlag in het midden.
Freddy

Edewecht

Wat een mooie foto, Fred. Je staat er blij en trots op. Chapeau!  :visibility: :visibility:

https://www.prideleeuwarden.nl/foto-s/foto-s-2022/
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Aan de foto's te zien was er een grote opkomt, heel mooi :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Wauw, gaaf! En wat een heerlijk zichtbare vlag ^^ Wie weet zijn er volgend jaar meer ace mensen bij - zeker nu je zo zichtbaar met se vlag gelopen hebt :)