Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Iets grappig en soort van uit de kast komen 🤔

Gestart door Yezie, oktober 05, 2020, 06:59:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Ik hab mijn familie verteld al een tijdje geleden dat ik dacht dat aseksueel den nu zij ík terwijl we in gesprek waren dat ik dat den dit flopte er zo uit mijn vader zij van hè je dacht het toch ik zij heel snel ja maar .... en toen zei mijn zusje van je zei laast toch dat je liever pizza hab dan sex dit vond iedereen grappig en ja toen zie mijn moeder je voelt je er nu zo over zei ik ja zij ik maar het gaat me niet verbazen als dit altijd blijft dacht ik vind ik dit erg nee maar ik hhop wel dat mijn meden mens het gewoon Accepteer en dat het geen hoofd pijn gaat Bezorgen met Relatie en zo maar dit wilde ik even kwijt
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

Het klinkt wel of ze ervoor openstaan in elk geval. Misschien moeten ze wennen aan het hele idee dat aseksualiteit bestaat en ook aan het idee dat jij dat bent.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Citaat van: Koffie op oktober 05, 2020, 07:20:09 PM
Het klinkt wel of ze ervoor openstaan in elk geval. Misschien moeten ze wennen aan het hele idee dat aseksualiteit bestaat en ook aan het idee dat jij dat bent.


Ja ze zijn er ook voor open gelukkig ze moeten er nog even aan wennen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

Dat klinkt als best een goede manier om uit de kast te komen Yezie  :cheerleader:
Als ik het zo lees denk ik dat ze heel begripvol zijn, dus waarschijnlijk gaat het wel goed komen.

En hoe voelt het nu voor jou dat je dit verteld hebt?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Yezie

Citaat van: AceVentura op oktober 05, 2020, 09:41:51 PM
Dat klinkt als best een goede manier om uit de kast te komen Yezie  :cheerleader:
Als ik het zo lees denk ik dat ze heel begripvol zijn, dus waarschijnlijk gaat het wel goed komen.

En hoe voelt het nu voor jou dat je dit verteld hebt?

Ik heb al een tijdje gleden verteld dat dit denk nu weet ik vrij wel zekker . Ze zijn wel erg begrip vol moeten er wel even aan wennen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier