Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spontane dame van 31 (rock/metal, reptielen, alternatief) zkt leuke man (30-40)

Gestart door Phoenix, oktober 06, 2020, 08:50:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Phoenix

Dag allemaal!

Zie de laatste tijd weer veel stellen en gezinnen van elkaars gezelschap genieten, gezellig binnen op een gure avond en dat ziet er best fijn uit, dus ik ga het toch maar weer eens proberen...

Ik ben een spontane dame van 31 uit de Randstad die het best leuk zou vinden om in contact te komen met een gezellige man op het aseksuele spectrum die een beetje dezelfde interesses heeft. Ik ben zelf gek op rock/metal, dieren / reptielen, fantasy-spul (beurzen enz), films, schrijven, piercings / tattoo's / dreadlocks en gezelligheid met vrienden. Ik zing (slecht) in de auto, heb een afwijking voor horrorfilms en rij paard (minder slecht dan ik zing  :D). Ik heb geen interesse in seks, maar ben een aardige knuffelaar en klets op een goede (?) dag met liefde de oren van je hoofd.

Wie zich hierin herkent en /of meer wil weten, vraag het gerust of stuur me een berichtje!

Liefs,

Phoenix


JJ

Hoi Phoenix,

Met mijn 39 jaar ben ik misschien wat aan de oude kant, maar ik vond je berichtje leuk genoeg om toch te reageren.

Ik woon al een tijdje alleen in Rotterdam en dat is op zich prima, maar soms wel wat eenzaam. Nu nog meer vanwege de gekke coronatijd waar we in zitten.

Ik deel niet al je interesses, dat zou ook wel heel toevallig zijn, maar ik zie wel een aantal overeenkomsten. Zo houd ik ook van hardrock/metal. Tool is met afstand mijn favoriete band en sinds ongeveer een jaar heb ik Gojira 'ontdekt', dat zijn de bands waar ik nu het meest naar luister.
Ik houd van dieren, heb ook altijd een huisdier gehad. Echter nooit reptielen, altijd katten. Fantasy vind ik ook leuk, maar dan meer in films en computerspellen dan in spullen. Ik heb zelf niet veel met piercings/tattoos/dreadlocks.

Zelf ben ik best wel een huismus. Het liefst zit ik 's avonds na een werkdag lekker op de bank een filmpje of serie te kijken. Maar dat is toch leuker als er iemand naast me zit.

Zoals je ziet, wel wat overeenkomsten, ook wat verschillen. Als je vragen hebt, of als het je leuk vindt om met mij verder te praten, hoor ik graag van je.

Groetjes,

JJ

Phoenix

Hoi JJ, leuk dat je reageert! En 39 is niks te oud hoor!  8) ik stuur je even een PB!  :knuffel:

Phoenix

Nou ik heb mijn best gedaan, maar het forum en mijn telefoon zijn geen vrienden, dus of het gelukt is... mocht je geen PM in je inbox hebben laat het me weten, dan probeer ik het op een andere manier!