Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het is Coming Out Day \o/

Gestart door AceVentura, oktober 11, 2020, 09:43:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Het is vandaag Coming Out Day :cheerleader: gaan jullie er nog iets bijzonders mee doen?

Ik ben een tijdje geleden met een nieuwe baan begonnen, sommige collega's weten al van m'n aseksualiteit en sommigen nog niet, en dit lijkt me een mooie gelegenheid om daar verandering in te brengen ;)

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

Hallo Ace, ik doe niets met Coming Out Day. Ik zie de meerwaarde niet van delen, behalve dan als het om mensen gaat die je goed kent. maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Fijne dag nog.

Edewecht

Hmmm... 't is een druilerige, kille zondag. Ik com niet zo out vandaag, zit lekker binnen.
En om nou met m'n wollen regenboogmuts op, door de buurt te gaan fietsen... neu.

Volgend jaar valt Coming Outdag weer op een werkdag. Volgend jaar is het lekker weer. Dus ik stel het ff uit.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Den712

Ik ben wel coming out gegaan vanmorgen, het was lekker weer om ff actief te doen ;)

Maar ik doe er verder weinig mee. Las het straks ook. Maar bij mij weet helemaal niemand het en dat hou ik graag zo.

Koffie

Op coming out dag viel er voor mij weinig uit te komen, maar vandaag wel. :)

Ik heb gisteren met iemand heel veel vaasjes en potjes opgeruimd. Echt heel veel. Vandaag hadden we het daar nog even over en zij zei: Straks word je er nog een potje van! Wil je nog uit de kast komen Sandra? Ze moest lachen en ik zei: Ik ben geen potje. Ik ben een aseksuele hetero. Dus als potje kan ik niet uit de kast komen, maar als aseksueel wel. :)

De boodschap kwam niet zo erg over geloof ik, maar goed, zo gemakkelijk kan het dus gaan, of misschien in de toekomst gaan voor mensen die er nu nog moeite mee hebben.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op oktober 14, 2020, 06:07:59 PM
(...) maar goed, zo gemakkelijk kan het dus gaan, of misschien in de toekomst gaan voor mensen die er nu nog moeite mee hebben.
Ja, zo klein en dichtbij kan het zijn ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler