Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi

Gestart door tinem, oktober 04, 2020, 07:22:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tinem

Hee hallo!

Ik weet totaal niet wat ik ben of wat ik precies voel, maar wat ik wel weet is dat ik het even nodig heb om met leeftijdgenoten hierover te kunnen babbelen. Het lijkt mij namelijk al een tijdje fijn om met iemand die zichzelf als aseksueel (of iets in deze richting) identificeert te kunnen praten in de hoop dat ik mijn gevoelens en voorkeuren eens door een ander uitgesproken hoor of uitgelegd/verwoord krijg.

Ik weet het allemaal eigenlijk niet zo goed te verwoorden, maar nadat ik de andere posts en reacties een beetje had bekeken merkte ik dat dit geen punt is en er een hoop begripvolle mensen hier voor elkaar klaar staan, waarvoor al enorm bedankt :)

Oja maar dit is natuurlijk het voorstel topic, dus nog even wat over mijzelf: ik studeer al een aantal jaar, ben veel aan het wandelen en sporten, fan van broccoli, planten en parkietjes (ik hoop er binnenkort zelf een in huis te nemen!! (tips voor namen zijn welkom  8))

Alle vragen en reacties zijn welkom!

Groetjes,

Tine (22 jaar)

Jann

Hi Tine!

Welkom! :) Ik ben ook 22 dus zeker een leeftijdsgenootje.

Liefs, Jann
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Koffie

Welkom! Op dit forum zijn veel verschillende leeftijden, maar zeker ook jongeren. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Tine,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Er zijn hier zeker een hoop begripvolle mensen, zeker als het gaat om (het ontdekken van) aseksualiteit. Een leeftijdsgenoot ben ik zeker niet (ik ben 42), maar voel je vrij om me een berichtje te sturen als je wat vragen wil stellen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

BjornAgain

Welkom Tine,
Ook ik ben geen generatiegenoot, maar het valt mij op hoeveel jongeren de weg naar dit forum weten te vinden. Nu heb ik sowieso altijd al bewondering voor mensen die er voor uit durven te komen dat ze aseksueel zijn, maar voor jonge mensen heb ik dat in het bijzonder.
Voel je vrij te vragen en te delen wat je wilt.

Zoals je zelf al zei er lopen hier veel begripvolle mensen rond die altijd willen luisteren of waar mogelijk een advies willen geven

Lydia96

Welkom!

Ik ben 24 jaar.