Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal!

Gestart door Suusss, oktober 11, 2020, 10:53:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suusss

Hoi! Ik ben Suzanne, 32 en kom uit Utrecht. Ongeveer een jaar geleden is bij mij het kwartje gevallen dat ik seks en seksualiteit anders ervaar dan de meeste mensen om mij heen. Als ik een 'hokje' zou moeten kiezen zou ik me omschrijven als hetero romantische aseksueel, maar het is vooral een leuke ontdekkingstocht om uit te vogelen wat seks en seksualiteit voor mij betekent. Ik heb een vaste relatie, die sinds kort 'open' is. We hebben beide de ruimte aan elkaar gegeven om lief te hebben met anderen. Heel leuk om dat te ervaren.
Ik hoop via het forum weer meer te leren over seksualiteit en wellicht wat mensen te ontmoeten waarmee ik daarover kan praten. Veel liefs!

BjornAgain

Welkom Suzanne,
Zo te horen weet je behoorlijk waar je in het spectrum staat, al houd je heel veel opties open. Natuurlijk hoef je niet in een hokje te passen en zelfs de ene dag kan het meer van het een zijn en minder van het ander.

Zo te horen heb je het in je relatie ook al opgelost, als door voor jullie een werkbare oplossing is, super!

Klets gezellig mee, lees bijlagen van anderen en plaats zelf ook berichtjes.

Nogmaals voel je welkom

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Suzanne,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat leuk om te lezen dat jullie elkaar die ruimte geven in je relatie en dat het zo goed bevalt.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lydia96

Hey welkom!

Ik ben Panromantisch/Aseksueel.. 24 jaar, kom uit Lunteren.

Wees welkom,stel vragen en voel je thuis!  ;D

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Suusss


Yezie

Citaat van: Suusss op oktober 11, 2020, 10:53:09 PM
Hoi! Ik ben Suzanne, 32 en kom uit Utrecht. Ongeveer een jaar geleden is bij mij het kwartje gevallen dat ik seks en seksualiteit anders ervaar dan de meeste mensen om mij heen. Als ik een 'hokje' zou moeten kiezen zou ik me omschrijven als hetero romantische aseksueel, maar het is vooral een leuke ontdekkingstocht om uit te vogelen wat seks en seksualiteit voor mij betekent. Ik heb een vaste relatie, die sinds kort 'open' is. We hebben beide de ruimte aan elkaar gegeven om lief te hebben met anderen. Heel leuk om dat te ervaren.
Ik hoop via het forum weer meer te leren over seksualiteit en wellicht wat mensen te ontmoeten waarmee ik daarover kan praten. Veel liefs!



Welkom suzanne  je bent hier van harte welkom en ik wens veel succes in zoek tocht
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier