Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview met Astrid in podcast aflevering over aseksualiteit

Gestart door Hilde, oktober 15, 2020, 07:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

De nieuwe, Vlaamse podcast Poepeklets, aflevering 2, gaat onder meer over aseksualiteit. In de rubriek 'de expert' houden de presentatoren Kenny en Ellen een persoonlijk gesprek met Astrid, die aseksueel is.

Beluister de aflevering: https://www.podplay.com/en/podcast/458507/poepeklets/episode/44449852/gender-reveal-parties-aseksualiteit
Gesprek met Astrid begint op 13.23 en eindigt op 33.44 minuut. Totale duur van het gesprek: 20.21 minuten. :klap:

'Poepeklets'?! Het woord 'poepeklets' betekent een klap op de kont. De podcast wil openminded en positief zijn op het gebied van seks en relaties. Beide presentatoren zijn panseksueel.

Kim10

Citaat van: Hilde op oktober 15, 2020, 07:05:20 PM
De nieuwe, Vlaamse podcast Poepeklets, aflevering 2, gaat onder meer over aseksualiteit. In de rubriek 'de expert' houden de presentatoren Kenny en Ellen een persoonlijk gesprek met Astrid, die aseksueel is.

Beluister de aflevering: https://www.podplay.com/en/podcast/458507/poepeklets/episode/44449852/gender-reveal-parties-aseksualiteit
Gesprek met Astrid begint op 13.23 en eindigt op 33.44 minuut. Totale duur van het gesprek: 20.21 minuten. :klap:

'Poepeklets'?! Het woord 'poepeklets' betekent een klap op de kont. De podcast wil openminded en positief zijn op het gebied van seks en relaties. Beide presentatoren zijn panseksueel.

[/qu.
Iemand op zijn kont slaan is grensoverschrijdend gedrag. Heeft niets te maken met positief staan t.o. sex en relaties.

Tixie

Citaat van: Kim10 op oktober 16, 2020, 02:18:58 PM

Iemand op zijn kont slaan is grensoverschrijdend gedrag. Heeft niets te maken met positief staan t.o. sex en relaties.

Je kan iemand toch met toestemming op z'n kont slaan?  ;D
Vinden sommige mensen leuk tijdens seks, dus in die zin heeft het ermee te maken. Maarja is gewoon een catchy podcastnaam
sick of the kissing cult

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

In een Vlaams woordenboek heb ik inmiddels nog een andere betekenis gevonden van 'poepeklets'.

'Poepen' kan in het Vlaams ook betekenen: ne*ken, vrijen. Met deze betekenis in gedachten, bedoelen de makers van deze podcast met de naam: 'babbelen/praten over n..., vrijen'.

vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen
vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepeklets

Tixie

Citaat van: Hilde op oktober 16, 2020, 07:12:11 PM
In een Vlaams woordenboek heb ik inmiddels nog een andere betekenis gevonden van 'poepeklets'.

'Poepen' kan in het Vlaams ook betekenen: ne*ken, vrijen. Met deze betekenis in gedachten, bedoelen de makers van deze podcast met de naam: 'babbelen/praten over n..., vrijen'.

vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen
vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepeklets


Oh juist, ik had als Vlaming deze dubbele betekenis nog niet eens door. Wat goed gevonden  :D

Dit is mijn 69ste post, zal ik voor de ironie maar gewoon nooit meer reageren?
sick of the kissing cult

AceOfCups

Nog bedankt voor het delen, Hilde!
Ik kwam er vandaag pas toe om deze podcast te beluisteren. Inderdaad zijn ze erg open en respectvol! :klap:
Ecce homo