Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Online chats vereniging Asexual

Gestart door Martine, oktober 23, 2020, 01:30:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim10

Ik heb ook een hekel aan Facebook. Jammer dat de Vereniging zich zo eng opstelt. Eng in de zin van bekrompen. Irritant ook - vind ik - dat alles in het Engels is. 

Koffie

Tja, dat is naar mijn mening wel een klein beetje erg kort door de bocht. ;) Het kan lastig zijn dat ze vooral via Facebook bereikbaar zijn en dat het anders minder goed gaat om in contact te komen. Dat kan ik begrijpen. Maar om ze dan meteen eng en bekrompen te noemen, vind ik wat voorbarig en veroordelend. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ze maken inderdaad onhandige keuzes door voor een privé onderwerp als aseksualiteit platformen te gebruiken die het -op z'n zachtst gezegd- niet zo nauw nemen met privacy. Bekrompen lijkt me daar niet de juiste bewoording voor.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Jann op februari 11, 2021, 07:38:12 PM
Hi Niko,

misschien kun je ook nog even reageren op het berichtje van Edewecht?

Liefs

Dank je, Jann. :)

Ondertussen blijft het vooralsnog oorverdovend stil vanaf de kant van Niko...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jann

Citaat van: Edewecht op februari 12, 2021, 09:34:07 PM

Dank je, Jann. :)

Ondertussen blijft het vooralsnog oorverdovend stil vanaf de kant van Niko...

Geen probleem! Vind het een beetje gek dat er een oproepje komt maar dat berichtje genegeerd word...
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Kim10

 Ik erger me er aan wanneer wat-dan-ook alleen via Facebook te bereiken is. De vereniging voor aseksualiteit zou beter bereikbaar moeten zijn. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, tenslotte.  ;)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Citaat van: Kim10 op februari 13, 2021, 11:43:57 AM
Ik erger me er aan wanneer wat-dan-ook alleen via Facebook te bereiken is. De vereniging voor aseksualiteit zou beter bereikbaar moeten zijn. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, tenslotte.  ;)
Ze hebben ook een website :) : https://www.aseksueel.be/
Ecce homo

Edewecht

Citaat van: Ace of Cups op februari 13, 2021, 08:52:14 PM
Ze hebben ook een website :) : https://www.aseksueel.be/

Nee maar, warempel! Die ga ik vandaag even rustig bekijken. Dankjewel voor de tip, Ace of Cups :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)


AceVentura

Goed gevonden Ace of Cups :klap: die had ik ook nog niet gezien.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

ik had m ook over het hoofd gezien Ace of Cups. Net even bekeken.

Martine

Citaat van: Edewecht op december 31, 2020, 08:42:19 PM
Citaat van: Edewecht op december 30, 2020, 08:18:06 PM
Beste Niko, (...) Heb ik iets gemist of is het de bedoeling dat een of andere beheerder actie onderneemt?

Het lukt me wel om in te loggen bij Meetup, maar de groep Belgium Asexuality laat me nog niet toe. Ik zie nu pas een melding: "Lidmaatschap in behandeling". Het lijkt dus inderdaad zo te zijn dat een beheerder ermee bezig is :)

Dag Edewecht,
Ik heb je nu geaccepteerd in de meetup.com groep en ik heb je ook een pb gestuurd.

Groetjes,
Martine


*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Misschien eraan toevoegen dat mijn late reactie op dit forum niets te maken had met onbereidwilligheid. Het was al een tijdje geleden dat ik op de site was en ik had de reacties dus niet gezien. Ik begrijp dat dit frustraties teweeg heeft gebracht. Mijn grootste excuses.
Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Koffie

We vinden het fijn om van je te horen Martine!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie