Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Online chats vereniging Asexual

Gestart door Martine, oktober 23, 2020, 01:30:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine

Hier zullen we in de toekomst alle online chats plaatsen van onze vereniging Asexual.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

De eerstvolgende online chat is op 8 november om 19u.

We bespreken het volgende thema: 'Hoe heb je je ace zijn ontdekt?'

Ben je nieuw, dan gaan we je goed opvangen. De eerste keer is het moeilijkst om deel te nemen, dat begrijpen we. Het gaat er vriendelijk aan toe. Als je elkaar een paar keer online zien, creëert dit een band met elkaar, wat je eigenlijk niet echt verwacht, maar het des te leuker maakt om elkaar later in het echt te zien.

Voor meer details, schrijf je in op
de besloten meetup groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality of
onze besloten facebookgroep https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/
We houden van een safe space, vandaar onze besloten groepen.

Tot dan  :cake:
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceOfCups

Wat fijn dat je hier ook de informatie plaatst, Martine!
Ik ben nog helemaal nieuw hier en het duizelt me hoeveel er te lezen en te kijken valt hier, en via linkjes naar andere sites, naar youtube enz. Of ik met jullie online meetings mee zou kunnen doen weet ik niet; mijn wifi hier is zeer slecht. Sowieso zou ik het liefste mensen in het echt ontmoeten en horen over hun ervaringen, maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren met alle maatregelen. Ieder met zijn eigen cake achter een schermpje.
Maar waarschijnlijk heb je gelijk dat elkaar online zien al meer een band creëert dan alleen elkaars berichtjes lezen, dus fijn dat ook die mogelijkheid er is en dat zich daar mensen voor inzetten!
Lieve groet! :hart1:
Ecce homo

Martine

Dank je Ace of Cups voor je lief berichtje  :hart1:. Dat doet deugd.
Groetjes, Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Niko

Relatie met een partner- liever met iemand van het aseksuele spektrum? Of mag het een seksueel iemand zijn? Verkies je een polyamoureuze relatie zodat je jezelf kan zijn?

Op zondag 17 januari om 19u gaan we in een online Zoom sessie in gesprek met elkaar.
Voor meer details, schrijf je in op de besloten meetup groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality of onze besloten facebookgroep https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/
Niko

*Heb je een vraag, mail dan naar info@asexual.be Ik ben niet altijd op het forum en de notificaties op deze site werken niet, dus een e-mail is de beste weg. Dank je wel*

Edewecht

Beste Niko,
Ik heb wel belangstelling, en heb me geregistreerd bij meetup.com. Maar de pagina die je noemt blijft voor mij gesloten ("Deze content is alleen beschikbaar voor leden"). Heb ik iets gemist of is het de bedoeling dat een of andere beheerder actie onderneemt?

(Ik ben dan wel admin van dit forum, maar ik ben absoluut onervaren in allerlei social media ;D )

Ik hoor graag van je! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

HSP-ertje

Je moet je eerst registreren als lid Edewecht  ;)

Edewecht

Citaat van: HSP-ertje op december 31, 2020, 12:05:25 AM
Je moet je eerst registreren als lid Edewecht  ;)

Bij mijn weten heb ik dat gedaan.
Ik moest zelfs 3 vragen - in t engels! :geezer: - beantwoorden over mn gender-identiteit, over hoe ik m'n aseksualiteit beleef en of ik (a)romantisch ben. Nou dat lijkt me al heel wat: met de billen bloot voor ik binnen ben.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

HSP-ertje

Klopt, dat is al heel wat bloot geven . . . Dat van die vragen herinner ik me niet meer, maar het duurde wel ff voor de registratie in orde was. Heb je al een mail gekregen? (eventueel bij je spam)

Edewecht

Citaat van: Edewecht op december 30, 2020, 08:18:06 PM
Beste Niko, (...) Heb ik iets gemist of is het de bedoeling dat een of andere beheerder actie onderneemt?

Het lukt me wel om in te loggen bij Meetup, maar de groep Belgium Asexuality laat me nog niet toe. Ik zie nu pas een melding: "Lidmaatschap in behandeling". Het lijkt dus inderdaad zo te zijn dat een beheerder ermee bezig is :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Beste Niko en Martine,

Op 30 december heb ik te kennen gegeven dat ik wel mee wil doen met de zoomsessie van 17 januari.

Citaat van: Edewecht op december 30, 2020, 08:18:06 PM
Beste Niko,
Ik heb wel belangstelling, en heb me geregistreerd bij meetup.com. Maar de pagina die je noemt blijft voor mij gesloten ("Deze content is alleen beschikbaar voor leden"). Heb ik iets gemist of is het de bedoeling dat een of andere beheerder actie onderneemt?

(Ik ben dan wel admin van dit forum, maar ik ben absoluut onervaren in allerlei social media ;D )

Ik hoor graag van je! :)

Ik heb me geregistreerd bij meetup.com, en vervolgens bij https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality.
Ik moest 3 vragen beantwoorden over mijn aseksualiteit en gender.
Maar telkens als ik jullie pagina bezoek en inlog/aanmeld, krijg ik teksten te zien als:
"Lidmaatschap in behandeling."
en
"Deze content is alleen beschikbaar voor leden. Neem contact op met de organisators."
Daarom heb ik jullie beiden een PB gestuurd, via dit forum, want een andere manier om met jullie in contact te komen, is er niet. Of ik moest Faceboek o.i.d. hebben, maar dat wil ik niet.

Ik heb ook, hier in dit topic, mijn vragen gesteld.

Ik heb in al die tijd geen enkele reactie van jullie gehad. Ook niet in dit topic hier.

Ook gisteravond, toen de meetup plaatsvond, kon ik op geen enkele manier contact met jullie krijgen.
Geen van jullie tweeën heeft blijkbaar dit forum nog bekeken, anders had je mijn vragen en PB gezien.

Heel voorzichtig gezegd vind ik dit: 'niet netjes'.

OK, ik red me goed in aseksuelen-land. Maar wat nu, als ik een jonge, onzekere aseksueel zou zijn, die zich heeft aangemeld, gevoelige vragen heeft beantwoord, en verder niets meer van jullie hoort? Dat zou absoluut niet veilig voelen, en ik zou me zeker niet uitgenodigd voelen om het verder bij Belgium Aces te zoeken. Jammer, maar helaas.

Zonder al te arrogant te worden, durf ik wel te zeggen dat wij, op dit forum, anders omgaan met nieuwe leden.

Gegroet.
Martin.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik hoop dat ze je alsnog kunnen helpen Edewecht, tot die tijd wat  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Wat jammer, Edewecht. Zelf had ik mij via facebook aangemeld, dat ging wel goed eigenlijk. Maar ik snap ook wel dat je liever geen facebook wilt. Hopelijk kan je er een volgende keer wel bij zijn :)
Ecce homo

Niko

Online chat - Hoe gaat het met je in deze langdurige Covid periode?

Op zondag 7 maart om 17u gaan we in een online Zoom sessie in gesprek met elkaar.
Voor meer details, schrijf je in op de besloten meetup groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality of onze besloten facebookgroep https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/
Niko

*Heb je een vraag, mail dan naar info@asexual.be Ik ben niet altijd op het forum en de notificaties op deze site werken niet, dus een e-mail is de beste weg. Dank je wel*

Jann

Hi Niko,

misschien kun je ook nog even reageren op het berichtje van Edewecht?

Liefs
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart