Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Moet ik zeggen dat ik iets niet ben om aan te geven wat ik wel ben?

Gestart door AceOfCups, november 08, 2020, 10:08:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceOfCups

Citaat van: AceVentura op november 10, 2020, 01:11:16 PM
Mocht je dat willen dat vind ik het ook prima om met z'n tweeën eens ergens een stukje te wandelen ofzo, dat kan ook al heel waardevol zijn.

Ja, lijkt me fijn. Even uitvogelen hoe ik een bericht naar je kan sturen...
Ecce homo

Lionne

Ik lees ook veel herkenbare dingen hier, wel behoefte aan warmte en contact, maar niet aan seks.

En idd, hoe kun je laten zien dat iets er niet is? Dat is heel ingewikkeld en mede daarom ook voor mij zo'n lange zoektocht geweest...

Ik zou het ook heel leuk vinden om mensen 'in het echt' te kunnen ontmoeten,  hopelijk kan dat binnenkort weer!

Erik7494

Citaat van: Ace of Cups op november 09, 2020, 08:36:12 PM
Citaat van: AceVentura op november 09, 2020, 07:07:32 PM

Dat live ontmoeten gaat zeker weer lukken als de maatregelen rondom covid-19 weer zo ver versoepeld zijn dat we meetings kunnen organiseren.


Hoe vaak hebben jullie normaal gesproken ontmoetingsdagen? En klopt het dat die ook weleens in Den Haag zijn?
Ik kijk er naar uit iig!  :hart1:

Hoi Gwen, welkom!  Ik woon ook in Den Haag, en ik weet dat er nog wel een paar mensen in de buurt zitten, dus als het weer mag is iets organiseren altijd mogelijk denk ik.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

AceOfCups

Fijn, nog meer aces in de buurt!  :highfive1:
Ja, dat zou fijn zijn, Erik.
Maar mini meeting mag! Massa meeting (even?) niet
Ecce homo


Erik7494

Citaat van: Kim10 op november 24, 2020, 11:25:31 AM
Erik wat betekent Sapere Aude?
Oh, een quootje uit het Latijn die me altijd aansprak. 'Durf te Weten', wees niet bang voor de waarheid. Via de Duitse filosoof Emanuel Kant, werd dit het motto van de 18e eeuwse verlichting, een verzet tegen dogmatisch geloof
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sapere_aude
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun


mobo

Fijn dat je op deze site veel dingen herken.
Heb zelf  jaren gedacht wat is er mis met mijn.
als ik ging stappen met vriendinnen, zeiden hun daar zou ik wel seks mee willen.
Ik had dan zoiets van nee van mijn hoeft dat niet. Ik zou wel iemand naast me willen hebben, knuffelen en zoenen
vind ik fijn. Bij seks voelt het voor mijn niet fijn. Ben ook nooit seksueel misbruikt, wel seks gehad omdat ik
zoiets had het hoort erbij.

groetjes Mobo