Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi Hoi

Gestart door AntoAntoinette, november 13, 2020, 09:00:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AntoAntoinette



Wonend in het midden van het land.  Ik merk nu in deze coronatijd dat ik het enorm mis iemand om mij heen te hebben en waarmee ik dingen kan ondernemen.

Ik vind mezelf asexueel maar ik houd wel van knuffelen en zoenen. Vaak wordt je zo geboren denk ik, maar bij mij ligt het anders.

Stuur mij gerust een berichtje, gezellig ! Ik heb ook een berichtje in het contacthoekje geplaatst.

BjornAgain

Hallo AntoAntoinette,

Welkom hier op het forum. Het is heel herkenbaar dat je deze coronatijd je iemand mist.

Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkind!

Wat je achtergrond ook is, iedereen is welkom hier en wie weet doe je leuke nieuwe contacten op hier!

Koffie

Aseksualiteit als geaardheid is wel iets waarbij we er van uit gaan, dat het is aangeboren.
Maar er kunnen diverse redenen zijn waardoor iemand geen seksuele aantrekkingskracht of libido meer voelt, of geen seks meer wil of kan hebben. Op zich maakt dat ook niet uit, je bent sowieso meer dan welkom!

Dat je iemand mist, in en ook buiten coronatijd, is ook heel begrijpelijk.

Een gefeliciteerd met je nieuwe kleinkind. Hier is het nog niet zo ver. Mijn dochter is bijna 19 en die wil wel graag kinderen, maar nu nog niet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom AntoAntoinette :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum AntoAntoinette.  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Uiteraard nog gefeliciteerd met de kleine en veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler