Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

What's up! ;)

Gestart door Noobiebirb, november 05, 2020, 11:18:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OriginalCyn

Citaat van: Noobiebirb op november 08, 2020, 12:04:30 PM

Meer behoefte naar draken dan naar seks. Das de meest nerdy quote dat ik ooit kan zeggen, yikes.
Nee inderdaad, de naaktheid vond ik ook vervelend. Toen Emilia Clarke zei dat ze het zelf beu was naakt te staan en ze het gingen stoppen nog om te doen, leefde ik echt met haar mee, en was ik tegelijk ook enorm opgelucht  :schater:

How to train your dragon ben ik geen grote fan van. ^^' Iets te cartoonish enzo voor mij, denk ik. Ook geen fan van de designs, Toothless en die ene draak van hiccups moeder zijn veruit de beste in de serie.
Ik ben grote fan van Monster hunter op dat vlak. De draak-achtige beesten daarin zijn echt fantastisch en hun designs blijven me verrassen hoe meer ik erover leer.

Geen idee wie Emilia Clarke is maar goed dat ze er tegenin ging! Het is gewoon tegenwoordig standaard lijkt wel, alles moet zo vreselijk edgy zijn.

Ik ben een groot fan van animatie films, maar je hebt wel gelijk met de designs. Niet de mooiste draken (op die twee na) maar wel creatief.

Qua games vond ik die in dragon age inquisition erg tof veel variatie en ook echt 'eng' als je nog een laag level bent. Monster Hunter heb ik niet gespeeld, maar trailers zagen er wel leuk uit.
And the more that you grow
The less you're sure of what you know
- Threshold

Noobiebirb

Citaat van: OriginalCyn op november 08, 2020, 05:45:35 PM
Citaat van: Noobiebirb op november 08, 2020, 12:04:30 PM

Meer behoefte naar draken dan naar seks. Das de meest nerdy quote dat ik ooit kan zeggen, yikes.
Nee inderdaad, de naaktheid vond ik ook vervelend. Toen Emilia Clarke zei dat ze het zelf beu was naakt te staan en ze het gingen stoppen nog om te doen, leefde ik echt met haar mee, en was ik tegelijk ook enorm opgelucht  :schater:

How to train your dragon ben ik geen grote fan van. ^^' Iets te cartoonish enzo voor mij, denk ik. Ook geen fan van de designs, Toothless en die ene draak van hiccups moeder zijn veruit de beste in de serie.
Ik ben grote fan van Monster hunter op dat vlak. De draak-achtige beesten daarin zijn echt fantastisch en hun designs blijven me verrassen hoe meer ik erover leer.

Geen idee wie Emilia Clarke is maar goed dat ze er tegenin ging! Het is gewoon tegenwoordig standaard lijkt wel, alles moet zo vreselijk edgy zijn.

Ik ben een groot fan van animatie films, maar je hebt wel gelijk met de designs. Niet de mooiste draken (op die twee na) maar wel creatief.

Qua games vond ik die in dragon age inquisition erg tof veel variatie en ook echt 'eng' als je nog een laag level bent. Monster Hunter heb ik niet gespeeld, maar trailers zagen er wel leuk uit.

Emilia Clarke is de actrive van Danaerys :) the dragon mom ;)
Ze had zeker weten gelijk!
De monster hunter games zijn echt fantastisch, zeker monster hunter world, waar ze extra aandacht hebben gestoken in de ecosystemen en ecologie van de monsters. Misschien een beetje een biased opinie omdat ik een bioloog ben, maar ik vind het echt fantastisch :D
Dragon age inq. ken ik wel, maar nooit gespeeld. Ook al zijn er draken op de cover enzo, heb ik niet de indruk dat ze er veel in voorkomen, of ben ik daar totaal in verkeerd?

OriginalCyn

Citaat van: Noobiebirb op november 09, 2020, 02:56:53 PM

Emilia Clarke is de actrive van Danaerys :) the dragon mom ;)
Ze had zeker weten gelijk!
De monster hunter games zijn echt fantastisch, zeker monster hunter world, waar ze extra aandacht hebben gestoken in de ecosystemen en ecologie van de monsters. Misschien een beetje een biased opinie omdat ik een bioloog ben, maar ik vind het echt fantastisch :D
Dragon age inq. ken ik wel, maar nooit gespeeld. Ook al zijn er draken op de cover enzo, heb ik niet de indruk dat ze er veel in voorkomen, of ben ik daar totaal in verkeerd?

Ah ok, dan weet ik wie je bedoelt! Was zij ook niet heel jong toen ze begon?

Bioloog? Cool! Werk je zelf ook op het gebied van ecologie en zo? Ik ga het spel bekijken :)

Je kan in principe het spel spelen zonder ooit met eentje te vechten :p maar je hebt in inquisition denk ik wel een stuk of 12 die rondhangen in de wereld en elk qua uiterlijk en magie wat passend bij de omgeving.
And the more that you grow
The less you're sure of what you know
- Threshold

Noobiebirb

Citaat van: OriginalCyn op november 10, 2020, 04:54:07 PM

Bioloog? Cool! Werk je zelf ook op het gebied van ecologie en zo?

Yep! In mijn bachelor heb ik veel geleerd over ecologie enzo. Ik doe nu een master in biodiversity, conservation & restoration, maar het is nog maar het eerste jaar dus er valt nog veel te zien :O Ecologie is zeker een interessepunt van mij alleszins ^^
Daarmee dat ik zo fan ben van MH world ook, je ziet echt waar ze af en toe hun inspiratie van hebben gehaald en ik apprecieer dat echt enorm. De passie van die makers druipt er vanaf!

Klinkt wel cool! Misschien met een korting dat ik die game eens bekijk :) The more dragons the merrier.

mobo

hoi

Je verhaal is herkenbaar, ik vind het ook niet fijn om over seks te praten.
Voel me daar ongemakkelijk bij.
welkom op de site

Noobiebirb