Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

leeftijdsgenootjes? 15-20

Gestart door slalom, november 14, 2020, 07:20:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

slalom

Citaat van: BjarneS op december 01, 2020, 12:33:15 PM
hey hey

Ik ben zelf net 22 geworden dus misschien iets aan de oudere kant, maar ik was uitgekomen naar m'n vrienden toen ik rond jouw leeftijd was dus als je het over zoiets wil hebben kan ik altijd mijn ervaringen delen :p
Verder studeer ik in Enschede dus toch wel een stukje buiten Drenthe maar niet super ver weg. Verder heb ik mijn interesses met name in gamen met vrienden of zelf spelen, longboarden, sporten en random YouTube deepdives xD
Naast al dat ben ik ook een grote muziekfan want heb altijd wel wat aanstaan.

Wou iig toch even een reactie achterlaten voor het geval dat  :wave:

hoi bjarne, klinkt leuk. ben zelf ook veel bezig met muziek. je kan me een pb sturen als je wil!

Noobiebirb

Citaat van: BjarneS op december 01, 2020, 12:33:15 PM
hey hey

Ik ben zelf net 22 geworden dus misschien iets aan de oudere kant, maar ik was uitgekomen naar m'n vrienden toen ik rond jouw leeftijd was dus als je het over zoiets wil hebben kan ik altijd mijn ervaringen delen :p
Verder studeer ik in Enschede dus toch wel een stukje buiten Drenthe maar niet super ver weg. Verder heb ik mijn interesses met name in gamen met vrienden of zelf spelen, longboarden, sporten en random YouTube deepdives xD
Naast al dat ben ik ook een grote muziekfan want heb altijd wel wat aanstaan.

Wou iig toch even een reactie achterlaten voor het geval dat  :wave:

Welke games en muziek speel/luister je? :)

BjarneS

Citaat van: Noobiebirb op december 03, 2020, 02:24:39 PM

Welke games en muziek speel/luister je? :)

Qua games met name single-player rpg's. Ben momenteel Pathfinder: Kingsmaker, Horizon: Zero Dawn, Pokemon Sword en Hades aan het spelen. Met vrienden speel ik vaak League en sinds kort ook soms golf with friends of zombies in de nieuwe Call of Duty.

Helaas maak ik zelf geen muziek, wel af en toe een poging gedaan om te beginnen met het leren van een instrument maar vaak laat ik het toch liggen om toch maar de benodigde tijd in uni te stoppen en dan gaat m'n vrije tijd vaak naar andere dingen toe :p

Luisteren eigenlijk van alles en nog wat. De muziek die ik meestal luister komt eigenlijk allemaal van MrSuicideSheep's channel op youtube en hij zit ook wel op alle muziek apps vgm. Het is met name verschillende soorten electronic en indie pop. Maar daarnaast luister ik van alles van klassieke muziek tot acapella en wat dan ook eigenlijk xD

Noobiebirb

Citaat van: BjarneS op december 04, 2020, 11:06:52 AM
Qua games met name single-player rpg's. Ben momenteel Pathfinder: Kingsmaker, Horizon: Zero Dawn, Pokemon Sword en Hades aan het spelen. Met vrienden speel ik vaak League en sinds kort ook soms golf with friends of zombies in de nieuwe Call of Duty.

Horizon zero dawn is echt 1 van mijn favoriete games. Ik heb het main verhaal nog steeds niet uit though. Ik weet ergens tegen de climax van het verhaal te zijn, maar de omgeving is er zo f*ked up gevaarlijk geworden, dat ik schrik heb in die constante dreiging van al die vijanden terug de controls aan te leren hahahah!
Ik heb pokemon shield ^^ Heb ook de dlc's maar armor heb ik nogal door gerushed en tundra heb ik amper in verder gespeeld ^^'
Ik speel ook graag met vrienden LoL, vooral casual (nooit ranked gedaan). Dat is wel vervangen geraakt door Among us, en toen Jackbox 7, en gisteren hebben we Phasmophobia gedaan. Met de examens die er aan komen, ga ik het gamen wrs wel weer moeten laten liggen voor een tijd. :(

Citaat van: BjarneS op december 04, 2020, 11:06:52 AM
Helaas maak ik zelf geen muziek, wel af en toe een poging gedaan om te beginnen met het leren van een instrument maar vaak laat ik het toch liggen om toch maar de benodigde tijd in uni te stoppen en dan gaat m'n vrije tijd vaak naar andere dingen toe :p

Yuup, I feel that

Citaat van: BjarneS op december 04, 2020, 11:06:52 AM
Luisteren eigenlijk van alles en nog wat. De muziek die ik meestal luister komt eigenlijk allemaal van MrSuicideSheep's channel op youtube en hij zit ook wel op alle muziek apps vgm. Het is met name verschillende soorten electronic en indie pop. Maar daarnaast luister ik van alles van klassieke muziek tot acapella en wat dan ook eigenlijk xD

Zo af en toe ontdek ik goeie schijven via MrSuicideSheep, of andere kanalen zoals Proximity (vooral SuicideSheep wel). Maar ik geloof dat de meeste muziek die ik ontdek is via video's die het gebruiken voor animaties of via die radio's/random afspeellijsten op Spotify. Maar 80% van mijn muziek is allemaal afkomstig uit dezelfde band :')