Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tekenaars?

Gestart door OriginalCyn, november 22, 2020, 10:13:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noobiebirb

Citaat van: OriginalCyn op november 24, 2020, 06:27:26 PM
Citaat van: Noobiebirb op november 24, 2020, 04:22:18 PM
Citaat van: OriginalCyn op november 23, 2020, 07:38:39 PM



Ik ben docent (de oorzaak van alle ellende en verlies van creativiteit haha)

Gewoon posten! Je hebt niks te verliezen en hoe meer je tekent hoe beter je wordt. In het beste geval krijg je nog nuttige feedback ook! Daarnaast denk ik dat iedereen zijn eigen tekeningen niet goed vindt, of ik geloof dat gewoon graag :p

True true, ik geloof het idd ook graag dat niemand zijn tekeningen goed vindt :') DA heb ik ook niet volgehouden dus ik weet inet of zo'n instagram acc daar verandering in kan brengen. Also, hebben zij dan ook niet rechten op je uploads?

Hmm alle websites hebben rechten nodig om je art en foto's te mogen afbeelden op hun site/app. Maar ik geloof dat ze nooit de rechten over het kunstwerk zelf hebben en dat dus zomaar mogen gebruiken of verkopen alsof het van hun is.

Deviantart was het leukst toen er RP groepen waren. Veel leuke mensen toen ontmoet waarvan ik met een nog echt contact heb. Ik word helemaal nostalgisch :p
[/quote]

Hahaha, ooh RP groepen. Zelf geen fantastische ervaringen mee hahaha. Nogal vreemde mensen in soms. Maar als je wel zo een groep vrienden hebt, kan ik me wel inbeelden dat het leuk is :D
Ik denk er eens over na :) Misschien als de character designs en andere designkeuzes van de cultuur af zijn, dat ik kan overwegen dingen te posten!

Bloem


[/quote]
Op-art?
[/quote]
Optical art. Optische illusies op papier dus. Google maar eens, echt leuk om te doen.

Edewecht

Citaat van: Bloem op november 26, 2020, 05:48:36 PM

Optical art. Optische illusies op papier dus. Google maar eens, echt leuk om te doen.

Oeff... ;D daar moet je niet naar kijken als je je niet helemaal lekker voelt... :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Citaat van: Edewecht op november 26, 2020, 07:51:54 PM
Citaat van: Bloem op november 26, 2020, 05:48:36 PM

Optical art. Optische illusies op papier dus. Google maar eens, echt leuk om te doen.

Oeff... ;D daar moet je niet naar kijken als je je niet helemaal lekker voelt... :schater:
Echt heel leuk! Maar ik zou er inderdaad geen behang van willen  :o
Ecce homo

Bloem

 
Citaat van: Edewecht op november 26, 2020, 07:51:54 PM
Citaat van: Bloem op november 26, 2020, 05:48:36 PM

Optical art. Optische illusies op papier dus. Google maar eens, echt leuk om te doen.

Oeff... ;D daar moet je niet naar kijken als je je niet helemaal lekker voelt... :schater:
:rollol: :rollol:

OriginalCyn

Citaat van: Bloem op november 26, 2020, 05:48:36 PM

Op-art?
[/quote]
Optical art. Optische illusies op papier dus. Google maar eens, echt leuk om te doen.
[/quote]

Tof! Is dat moeilijk te maken?

Citaat van: Noobiebirb op november 26, 2020, 11:00:32 AM
Citaat van: OriginalCyn op november 24, 2020, 06:27:26 PM
Citaat van: Noobiebirb op november 24, 2020, 04:22:18 PM
Citaat van: OriginalCyn op november 23, 2020, 07:38:39 PM



Ik ben docent (de oorzaak van alle ellende en verlies van creativiteit haha)

Gewoon posten! Je hebt niks te verliezen en hoe meer je tekent hoe beter je wordt. In het beste geval krijg je nog nuttige feedback ook! Daarnaast denk ik dat iedereen zijn eigen tekeningen niet goed vindt, of ik geloof dat gewoon graag :p

True true, ik geloof het idd ook graag dat niemand zijn tekeningen goed vindt :') DA heb ik ook niet volgehouden dus ik weet inet of zo'n instagram acc daar verandering in kan brengen. Also, hebben zij dan ook niet rechten op je uploads?

Hmm alle websites hebben rechten nodig om je art en foto's te mogen afbeelden op hun site/app. Maar ik geloof dat ze nooit de rechten over het kunstwerk zelf hebben en dat dus zomaar mogen gebruiken of verkopen alsof het van hun is.

Deviantart was het leukst toen er RP groepen waren. Veel leuke mensen toen ontmoet waarvan ik met een nog echt contact heb. Ik word helemaal nostalgisch :p

Hahaha, ooh RP groepen. Zelf geen fantastische ervaringen mee hahaha. Nogal vreemde mensen in soms. Maar als je wel zo een groep vrienden hebt, kan ik me wel inbeelden dat het leuk is :D
Ik denk er eens over na :) Misschien als de character designs en andere designkeuzes van de cultuur af zijn, dat ik kan overwegen dingen te posten!
[/quote]

Ja er zaten ook genoeg gekkies in die rp groepen haha maar ik zat ook vaak in wat meer privé groepen met mensen die ik kon van andere groepen.... Ik zat er echt in te veel :')

Laat maar weten als je op Instagram begint, lijkt me leuk je te volgen :)
And the more that you grow
The less you're sure of what you know
- Threshold

Bloem

@OriginalCyn
Nee, dat is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Ik ben namelijk hopeloos met tekenen, maar dit lukt prima.  ;)

RemcoVdb

in mn jongere jaren Graffiti !!

Hele muren vol gekliederd xD

ChronicVillainy

Ik teken af en toe, vooral personages van series/games die ik leuk vind. :) Ik vind het vooral leuk om met inktpennen en soms kleurpotloden en ecoline te werken.

Als ik wat gemaakt heb post ik dat op instagram, maar dat is helaas weer niet heel vaak.