Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo, ik weet wel niet zeker wat ik ben.

Gestart door Purple Charlie, november 24, 2020, 07:33:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Purple Charlie

Dag allemaal

Ik ben 20 jaar, studente, en ik ben misschien aseksueel. Het komt er op neer dat doorheen de puberteit ik mij altijd anders voelde dan de rest en precies altijd moest doen alsof wanneer iemand mij vroeg "welke jongen van deze band zou je het willen doen" en dat soort dingen. Ik ben niet aromantisch, ik heb al een paar keer een crush op iemand gehad. Doorheen het laatste jaar heb ik gemerkt dat ik in vergelijking met mijn medestudenten precies echt nul interesse vertoon in seks en gerelateerde dingen. Ik hoop dat ik misschien op dit forum ook wat met anderen erover kan praten. Het is moeilijk om er mee te praten met mijn familie of vrienden, omdat de paar keer dat ik erover begin altijd het antwoord "het komt nog, je moet gewoon de juiste ontmoeten" krijg (en ik weet niet zeker of het dat ook is misschien). En dat is eigenlijk mijn grootste knelpunt, ik ben nog nooit met iemand samen geweest, daarom dat ik twijfel om mezelf ace te noemen (en ook wel uit schrik voor onbegrijpbaarheid uit mijn omgeving).

Maar soit, nogmaals hallo aan iedereen hier.

JJ

Hoi Purple Charlie,
Ik lees veel in je verhaal wat ik ook bij anderen heb gelezen. Ook herken ik wel wat dingen bij mezelf, al ben ik er veel later dan jij achter gekomen.
CiteerEn dat is eigenlijk mijn grootste knelpunt, ik ben nog nooit met iemand samen geweest, daarom dat ik twijfel om mezelf ace te noemen