Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

diergaarde Blijdorp

Gestart door Jan H, november 25, 2020, 12:16:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jan H

Het lijkt mij erg leuk om een aantal van ons weer in persoon te ontmoeten. Nu gaat dat erg lastig in deze tijd van corona maar toch is het mogelijk als wij het veilig doen. Ik vermoed dat een bezoek aan Blijdorp redelijk veilig zou kunnen als we voldoende afstand houden van elkaar. Tevens is het goed tegen gevoelens van eenzaamheid, er zijn nu erg veel mensen die zich eenzaam voelen doordat er veel minder contact is. Hiermee is het bezoek ook goed voor jouw mentale en daarmee ook fysieke gezondheid. ;)

Tijdens het bezoek kunnen we over apen en giraffen kunnen praten en ondertussen elkaar beter leren kennen. Dus een ontspannen en relaxte sfeer en dag. Hiervoor heb ik een poll gemaakt voor de komende maand december. Laat jouw ideeën maar horen, mocht december echt te vol zitten kan het misschien ook in januari georganiseerd worden. 

Hartelijke groet,
Jan

AceVentura

Blijdorp is leuk :cheerleader:
* AceVentura heeft meteen flashbacks naar z'n eerste AVEN meeting

Ik denk wel dat je misschien nog iets te enthousiast bent icm. het hele corona gebeuren, het ziet er eerder naar uit dat de maatregelen weer strenger gaan worden dan dat het soepeler gaat worden. Ik denk dat we beter op ergens begin volgend jaar kunnen gokken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

Hoi Jan, ik zou graag meegaan naar Blijdorp maar durf doodgewoon nog niet goed. Het virus is nog erg aanwezig. Vorige week moest ik naar de oogarts, vond ik al een hele onderneming.

AceOfCups

Wel een leuk initiatief, zeker in deze donkere dagen!
Het lijkt mij heel erg leuk, ik denk dat het meeste toch buiten is? De koning is een paar degen geleden ook geweest, zag ik :)
Je moet i.v.m. de coronamaatregelen alleen wel een tijdslot boeken van tevoren, heb ik gelezen, omdat ze minder mensen binnenlaten dan normaal. Het is mij niet duidelijk of je het kan annuleren als ze alsnog de boel weer op slot doen van hogerhand :(
Ecce homo

JJ

Erg leuk idee, Jan. Ondanks dat ik ook best een beetje huiverig ben voor corona denk ik dat Blijdorp wel moet kunnen, omdat het inderdaad veel buiten is.

AceOfCups

Citaat van: Jan H op november 25, 2020, 12:16:59 PM
Hiervoor heb ik een poll gemaakt voor de komende maand december. Laat jouw ideeën maar horen, mocht december echt te vol zitten kan het misschien ook in januari georganiseerd worden. 
Hoe werkt zo'n poll, kan je meerdere dagen aanvinken?
Ecce homo

JJ

Dat vraag ik me ook af. Ik heb net 1 dag aangeklikt en kon geen andere selecteren. Nu heb ik gestemd op die ene dag en kan ik niet nog een keer stemmen.
Ik zou op andere dagen ook best kunnen.

AceOfCups

Citaat van: JJ op november 26, 2020, 09:34:18 PM
Dat vraag ik me ook af. Ik heb net 1 dag aangeklikt en kon geen andere selecteren. Nu heb ik gestemd op die ene dag en kan ik niet nog een keer stemmen.
Ik zou op andere dagen ook best kunnen.
Ja, daar was ik dus bang voor dat dat zou gebeuren. Welke dag heb jij gekozen? Dan vink ik die ook aan als ik dan kan ;)
Ecce homo

JJ


AceOfCups

Ecce homo

AceVentura

Ik heb m'n admin powers even (mis)bruikt om de poll aan te passen. Je kan nu meerdere data kiezen en je kan je stem aanpassen. Daarmee zou het moeten lukken :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

JJ

Dank je AceVenture! Het is gelukt om mijn stem te wijzigen en meerdere dagen aan te vinken.

Esmee90

Hoi

Het lijkt mij ook erg leuk om een keer mee te gaan.
Met een beetje afstand houden moet het vast goed gaan.

Groetjes Esmee

Lionne

Dat lijkt mij zeker ook leuk! Ik weet nog niet helemaal zeker of zaterdag de 19de voor mij lukt, maar omdat daar tot nu toe de meeste stemmen voor zijn, heb ik deze optie ook maar aangekruist (nog een beetje onder voorbehoud dus).

Het lijkt me wel echt leuk om een aantal mensen te ontmoeten, en met een klein groepje en wat afstand moet dat idd wel kunnen, denk ik.

groetjes!

Jan H

Ik denk dat wij nu wel voor de 19e kunnen gaan en deze datum vastzetten in de agenda. Dan zijn we met een klein groepje wat prima is met deze corona maatregelen. Ik denk dat 10:30 uur verzamelen bij hoofdingang een goed idee is. Zelf kan ik er tot zo ongeveer 14:00 uur 14:15 uur bij zijn, andere mensen kunnen hun dag langer maken. Ik zie ernaar uit jullie te ontmoeten :cake: en een digitale :grouphug: want dat kunnen we nu niet doen als we elkaar ontmoeten. Tot de 19e :wave: