Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

diergaarde Blijdorp

Gestart door Jan H, november 25, 2020, 12:16:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Van 223 km afstand (genoeg toch?) wens ik jullie alvast een hele leuke dag! :grouphug:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

JJ

Hoi Jan H en anderen,

De website van Blijdorp zegt het volgende:
" Als onze dierentuin weer geopend is, is het reserveren van een aankomsttijd (tijdslot) verplicht. Het is alleen mogelijk om online een geldig entreebewijs te kopen. In Diergaarde Blijdorp is dit niet mogelijk."

Ik heb al even gekeken en voor 10.30 op 19 december zijn nu nog maar 17 kaarten beschikbaar. Voor 10.45 nog 60.
Ik heb geen idee hoe snel die kaarten op gaan, maar misschien is het beter om 10.45 af te spreken?

Dan moet iedereen die wil komen op www.diergaardeblijdorp.nl een ticket bestellen en het tijdslot 10.45 reserveren.

AceOfCups

Citaat van: JJ op december 02, 2020, 07:09:17 PM
Ik heb al even gekeken en voor 10.30 op 19 december zijn nu nog maar 17 kaarten beschikbaar. Voor 10.45 nog 60.
Ik heb geen idee hoe snel die kaarten op gaan, maar misschien is het beter om 10.45 af te spreken?
Dan moet iedereen die wil komen op www.diergaardeblijdorp.nl een ticket bestellen en het tijdslot 10.45 reserveren.
Wat mij betreft is dat prima!
Ecce homo

Esmee90


Lionne

Goed idee, voor 10:45 reserveren.
groetjes!

AceOfCups

Ecce homo

JJ


Lionne

Leuk, ik heb ook een kaartje gereserveerd voor 10:45

tinem

Hi!

Het lijkt me leuk om ook mee te gaan de 19e  :)

Misschien kunnen we tegen die tijd een WhatsApp groep aanmaken zodat we elkaar makkelijker kunnen bereiken/vinden? Ik denk dat dat beter werkt dan telkens het forum te moeten checken op je telefoon  ;D

Leuk initiatief in ieder geval, ik kijk ernaar uit!

Jan H

Een WhatsApp groep is een goed idee als andere mensen dat ook willen. Als het niet lukt dan neem ik een ace vlag mee en ga daarmee bij de ingang staan, valt ook op en dan vinden wij elkaar wel ;).

AceOfCups

Het lijkt mij ook wel handig , iig voor degenen die het willen. Ik wil die groep wel aanmaken. Heb ik nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ;)
Misschien kunnen degenen die in de Blijdorp app groep willen mij een bericht sturen? En anders is die vlag ook een idee, Jan!
Ecce homo

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Nou, die 'WhatsAap groep' (om met de woorden van Edewecht te spreken ;)) is aangemaakt :).
Mocht nog iemand spontaan mee willen gaan dan kan ik je erbij zetten als je mij een berichtje stuurt.
Ecce homo

AceOfCups

Uitgesteld helaas, i.v.m. de lockdown :'(
Ecce homo

Jan H

Zoals iedereen weet zitten we helaas weer in een lockdown, Blijdorp is ook gesloten. Mocht de lockdown in januari opgeheven of versoepeld worden dan kunnen kunnen we een nieuwe datum plannen.
Veel sterkte iedereen in deze tijd zelf ik vind de lockdowns erg vervelend en kan niet wachten dat het snel weer zomer word.