Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

diergaarde Blijdorp

Gestart door Jan H, november 25, 2020, 12:16:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lionne

Echt heel jammer dat het niet door kon gaan! Ik keek er echt naar uit om mensen van het forum te kunnen ontmoeten. Maar helaas, het is niet anders. Volgend jaar een nieuwe poging. En wie weet kunnen we wel in kleinere groepjes afspreken, met zijn tweeën wandelen mag volgens mij nog steeds ;)

AceVentura

Een stukje wandelen kan natuurlijk altijd wel, hoewel de leuke wandelplekjes in de eerste lockdown vaak te druk waren.

Proberen kan altijd natuurlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Hoi allemaal, ik heb even vluchtig gekeken op de site van Blijdorp, maar voor zover ik het kan zien gaan ze voorlopig alleen open voor abonnementhouders. Had niet zoveel tijd om uit te zoeken hoe het dan zit met de tickets die mensen al besteld hadden, vanaf en voor wanneer we die moeten gebruiken.
Ecce homo

Jan H

Met de groep enthousiaste dierentuingangers zijn wij tot de conclusie gekomen dat zondag 1 augustus 2021 een heel goede datum is om Blijdorp te bezoeken :)
Wij hopen dat er dan geen tijdslot meer afgesproken hoeft te worden, dus wij verwachten alvast om een heel gezellige dag tussen de dieren in Rotterdam.
Als er nog meer mensen zijn die zin hebben om mee te gaan, laat het dan gerust weten zodat het nog gezelliger word.  :grouphug:

AceVentura

1 augustus klinkt goed :cheerleader:
Als het tegen die tijd weer op een normale manier kan dan doe ik zeker mee.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Voor de vorm nog maar even gestemd om te laten zien dat de zondagen voor mij werken :p Moet wel nodig weer trainen om hier te kijken. Ik probeer het in de gaten te houden en hoop opeen mooie ns deal wanneer het richting augustus gaat
I need no reasons, I simply.. am

Jan H

Voor de mensen die morgen meewillen naar Blijdorp wij verzamelen om 10:45 uur bij de ingang aan de blijdorplaan. Ik neem een ace vlag mee zodat ik herkenbaar ben en wij zullen vinden. Ik kijk alvast uit naar een leuke dag.

Met vriendelijke groet,
Jan

memories

Leuk, veel plezier allemaal  :cake:

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Animo00

Dag allemaal,

Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad? Het lijkt mij ook heel erg leuk om de volgende keer mee te gaan om jullie (beter) te leren kennen 🤝

AceVentura

Ik ben ook nieuwsgierig, hoe is het geweest?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Ecce homo

Jan H

Het was inderdaad gezellig begonnen direct met allemaal gesprekken die eindigden toen wij moe waren van het wandelen en de indrukken van het park. Ik heb ervan genoten om weer vier andere mensen te ontmoeten en te leren kennen in het echte leven. Dus ik heb genoten van de dag en we hadden best geluk met het weer, het bleef droog toen we in het park waren.

PallaS.

Hé jammer, ik zie dat ik me nét te laat bij het forum heb aangesloten om hieraan mee te doen. :( Komt er nog een herhaling binnenkort?

AceVentura

Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad :cheerleader:

@PallasSophia: Er komt vast nog een kans, er zit geen vaste regelmaat in. Als je echt de stoute schoenen aan wil trekken mag je ook zelf wat organiseren ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler