Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

behoefte om alleen te zijn/ behoefte om eens niet te praten.

Gestart door myra, november 01, 2005, 01:05:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Jullie zouden dus goed bij elkaar passen, Jojo. Jij en Mannetje. :knuffel:

Fricai

Lol, wie weet  ;D

Lijkt me inderdaad een nadeel van samenwonen... vond het in relaties al irritant dat je nauwelijks meer alleen bent :P

Ienepien

Je kan in een relatie best af en toe alleen zijn, hoor. Niks mis mee.
Dan heb je gelegenheid om je weer op te laden.
Iedereen zou het nodig moeten hebben, een ruimte voor jezelf. :-\

Jovi_Hobbes

Ik geloof dat ik in een relatie zelfs een eigen slaapkamer zou willen hebben. Die gewoonte dat samenwonende mensen voor de rest van hun leven in één bed slapen vind ik maar raar en onpraktisch. Het zal vast zo nu en dan gezellig zijn, maar het grootste deel van de tijd houdt die ander je alleen maar wakker met gedraai, gesnurk, geschop en allerlei andere nare dingen die ik niet wil benoemen...  Ik bedoel, wat heb je eraan om samen te zijn als je slaapt! Is niet echt quality time ofzo.
Wat dit betreft is de LAT-relatie de beste uitvinding sinds gesneden brood  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Daar zeg je iets.....................
Dat idee is eigenlijk zo gek nog niet. Maar bedenk je eens, wat je moet zeggen, als er mensen zijn, die je huis willen bekijken, en je zegt: dáár slaap ik, en dáár slaapt hij/zij. Beetje vreemd, ja, Hoe leg je dat uit? :-\

Jovi_Hobbes

Mensen gewoon niet in je slaapkamer toelaten  :D

En als je het echt moet uitleggen dan kom je er vast wel mee weg door te klagen over snurken  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jojo83

apart slapen lijkt mij ook wel ideaal. Ik slaap in ieder geval toch altijd rustiger en lekkerder alleen. Al zal het misschien wel wennen...
Jammer dan voor anderen hoor. Als het voor beide partijen goed voelt, dan is dat prima toch. De buitenwereld heeft altijd wel een mening. Niet te veel van aantrekken.
En inderdaad.LAT relatie is een super uitvinding!

jojo83


Ienepien


Mannetje


jojo83

En nog precies dezelfde reactie geven ook he. Het wordt bijna eng  ;D

Mannetje

En dat zonder echt te praten  :schater:
Heel toepasselijk in dit onderwerp.

Fricai

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 13, 2009, 05:04:35 PM
Ik geloof dat ik in een relatie zelfs een eigen slaapkamer zou willen hebben. Die gewoonte dat samenwonende mensen voor de rest van hun leven in één bed slapen vind ik maar raar en onpraktisch. Het zal vast zo nu en dan gezellig zijn, maar het grootste deel van de tijd houdt die ander je alleen maar wakker met gedraai, gesnurk, geschop en allerlei andere nare dingen die ik niet wil benoemen...  Ik bedoel, wat heb je eraan om samen te zijn als je slaapt! Is niet echt quality time ofzo.

Lol! Ik speelde net afgelopen dagen ook met het idee in mijn hoofd. ;D Wel een relatie hebben, maar eigen slaapkamers, of zelfs niet zelfde huis. (Dat van dat huis zou je vanzelf later wel zien...)

Al dat geknuffel is natuurlijk wel leuk, maar praktisch is inderdaad anders. Minder slaap, en vooral die allerlei andere nare dingen--- ik vond het ook niet super geslaagd voorheen.
Aan de andere kant wel weer jammer, het heeft wel iets heel bijzonders, zo dicht bijeen in slaap vallen, en ook weer wakker worden.

Om maar met een random en totaal nutteloos cliché af te sluiten: Ach ja, zo gaat dat in het leven!  ;D

Ienepien

Wij, manlief en ik, praten nogal eens als we in bed liggen.
Dan hebben we soms hele discussies. Die zou je dan missen.
Of inderdaad gewoon in de huiskamer doen. :P
Het is maar net waar je aan gewend bent. (of raakt) :-\

Mannetje

Citaat van: Drisos op december 13, 2009, 06:23:55 PM
Al dat geknuffel is natuurlijk wel leuk, maar praktisch is inderdaad anders. Minder slaap, en vooral die allerlei andere nare dingen--- ik vond het ook niet super geslaagd voorheen.
Aan de andere kant wel weer jammer, het heeft wel iets heel bijzonders, zo dicht bijeen in slaap vallen, en ook weer wakker worden.
Ik heb de volgende mening: je hoeft niet samen in 1 bed, 1 huis, 1 stad of zelfs in 1 land te slapen. om even goed dicht bijeen in slaap te kunnen vallen en weer wakker te worden!